Aviseringar
Rensa alla

Hur tolkar jag det här?


Ämnesstartare

Hejsan. Jag har träffade i fredags en tjej som jag bytte nummer med. jag snackade med henne i fredags och senare på sms och msn. idag frågade jag om hon ville hitta på något i helgen och hon svarade ungefär med att hon inte ville vara själva och undrade om det gick bra om vi träffades 4 pers istället. (jag hon, hennes kompis och min kompis som hon snackat lite med.)
hon säger även att hon är osäker på om hon gillar mig och att hon kanske gillar en kille i sin klass.

Hur fan ska jag tolka detta på ett bra sätt? är hon intresserad eller inte?

EDIT: Tänkte att jag får väl förklara vidade lite om vad som hänt..
Jag förklarade igår att jag gillade henne och hade mer än vänskap i tankarna. då sa hon att hon inte var säker på om hon gillade mig.

det jag har tagit som en liten vink att hon kanske var lite intresserad var en liten övertydlig inbjudan kvällen när jag fick hennes nummer. (lägger inte ut några detaljer ifall hon mot alla odds sitter här och glor)


   
Citera
Ämnesetiketter

hejsvejs:

är hon intresserad eller inte?

hejsvejs:

hon säger även att hon är osäker på om hon gillar mig

men antagligen är hon inte helt ointresserad eftersom hon kan tänka sig att träffas


   
SvaraCitera

lol hon säger ju att hon inte är intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men antagligen är hon inte helt ointresserad eftersom hon kan tänka sig att träffas

Det var väl ungefär så jag tänkte också.


   
SvaraCitera

Harpya:

lol hon säger ju att hon inte är intresserad.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

men antagligen är hon inte helt ointresserad eftersom hon kan tänka sig att träffas

Finns ju vänskap också.


   
SvaraCitera

Harpya:

Finns ju vänskap också.

sant. men hon har ju inte sagt att hon är helt ointresserad, bara att hon inte vet [tard]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

sant. men hon har ju inte sagt att hon är helt ointresserad, bara att hon inte vet [tard]

Kan ju vara en snäll diss också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv har jag fått den uppfattningen att hon har svårt att bestämma sig för om hon gillar mig eller den andra snubben mer. fast jag tror inte hon har rådissat mig.


   
SvaraCitera

vet inte eller kanske betyder oftast nej. bara det att personen inte vågar säga det.


   
SvaraCitera

säg att hon måste bestämma sig. men alltså om hon verkligen är osäker och inte vet så får du helt enkelt gå vidare. utan henne..eller nåt

volleyfantasten:

vet inte eller kanske betyder oftast nej. bara det att personen inte vågar säga det.

de ligger nåt i de


   
SvaraCitera

Harpya:

Finns ju vänskap också.

Vat iz diz.. "friendship" yoo speek of?[surprised]


   
SvaraCitera

hejsvejs:

då sa hon att hon inte var säker på om hon gillade mig.

Vilken usel bortförklaring. Antingen gillar man någon eller så gör man det inte, så jävla svårt är det inte.


   
SvaraCitera

Hon har inte bestämt sig för om hon gillar dig eller inte på fyra dagar, alltså? Märkligt.


   
SvaraCitera

LOL


   
SvaraCitera