Aviseringar
Rensa alla

Hur tolkar jag det här?


mablethorpe:

Hon har inte bestämt sig för om hon gillar dig eller inte på fyra dagar, alltså? Märkligt.

du skulle bara veta hur mycket veliga människor det finns...
vet en tjej som funderat på huruvida hon tyckte om sin pojkvän el inte i två år, vilket är hela den tiden de var tillsammans[shake]

veliga människor ska man hålla sig lååååångt undan.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Vat iz diz.. "friendship" yoo speek of?[surprised]

It only someting fo gurls!


   
SvaraCitera

Intresse för en person är inte något som dyker upp på några dagar. Det är inte konstigt att hon är osäker. Pressa henne inte för då kommer hon tappa lusten att lära känna dig. Eventuellt att det:

Harpya:

Kan ju vara en snäll diss också.


   
SvaraCitera

Harpya:

Kan ju vara en snäll diss också.

Lär va det då han sagt en massa skit om att han känner utan att de eg gjort något med varandra.


   
SvaraCitera

hon vill nog åt din kompis[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hallå ni känner ju knappt varandra hur kan man ens gilla varandra då. Förstår mig inte på dagens ungdomar som gillar eller rentutav blir kära i varandra bara efter att ha bytt några ord med varandra [crazy]

Antingen är hon osäker eller så är det som sagt en snäll diss. Men var inte för på henne genom att hela tiden fråga om ni kan träffas.


   
SvaraCitera

youmademe:

Förstår mig inte på dagens ungdomar som gillar eller rentutav blir kära i varandra bara efter att ha bytt några ord med varandra [crazy]

Inte jag heller.

För mig är det alltid sex, en månad av umgänge och sen ser vi vad som händer.

Känslor för tidigt(att man iaf låter dem ta överhanden) förstör ALLTID för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Känslor för tidigt(att man iaf låter dem ta överhanden) förstör ALLTID för mig.

Okej nu är väl inte det bästa att börja med sex enligt mig, men du gör väl som du vill [crazy] Däremot om man skippar sexet och har en månad av umgänge så lär man förmodligen känna personen bättre och sedan kan avgöra om man är kär/gillar personen som mer än vän eller inte. Har så många kompisar som blev "kära" bara efter att en person hälsade på dem och det var bara så irriterande, man funderade på om de aldrig hade snackat med en kille förut.


   
SvaraCitera

youmademe:

Okej nu är väl inte det bästa att börja med sex enligt mig, men du gör väl som du vill [crazy]

Är ju alltid så det börjar.

Har du seriöst haft en månad med umgänge med någon innan förhållandet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Är ju alltid så det börjar.

För dig kanske.

Greger_EFG:

Har du seriöst haft en månad med umgänge med någon innan förhållandet?

Okej inte direkt konstant umgänge i en månad, men jag var bra vän med min nuvarande pojkvän i några månader innan vi blev tillsammans. Han ville bli tillsammans på en gång, men inte jag för jag var osäker på vad jag kände och ville lära känna honom bättre. Tror det finns fler som är som jag och inte bara tänker på sex.


   
SvaraCitera

youmademe:

Okej inte direkt konstant umgänge i en månad,

Precis, om man umgås för mycket utan att ha sex blir det ju bara vänskap.

Palla döda attraktionen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

lol hon säger ju att hon inte är intresserad.

Vad ska hon säga då? "Ja klart jag är intresserad, kom så har vi sex"? Man har ett förhållande för att man gillar att umgås med en person, inte tvärtom.

Greger_EFG:

Lär va det då han sagt en massa skit om att han känner utan att de eg gjort något med varandra.

Här lät du ju faktiskt lite smart, men sen dök det igen.


   
SvaraCitera

Im not a lemon:

Här lät du ju faktiskt lite smart, men sen dök det igen.

Ska förklara på barnspråk för dig[wink]:

Lär vara det då han har sagt en hel dom att han känner en massa saker för henne,
utan att de eg har umgåtts ordentligt, haft sex, eller ens kyssts.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Lär vara det då han har sagt en hel dom att han känner en massa saker för henne,
utan att de eg har umgåtts ordentligt, haft sex, eller ens kyssts.

Ja, det var det jag sa lät smart.


   
SvaraCitera

Im not a lemon:

Ja, det var det jag sa lät smart.

Det var uppenbart,
hade han sagt något om att de haft sex hade jag förstått honom bättre i denna situation.

Men nu är han bara sorglig.


   
SvaraCitera