Aviseringar
Rensa alla

Hur träffade ni er kärlek?


Tickstart:

tänk om hon heter robert då

det saknar betydelse

åh ming brosterp du fagra möh


   
SvaraCitera

1 random skrev till mig på fb att han gillade mig trots att vi inte kände varandra "så bra" (inte alls). sen så fick jag msn osv osv


   
SvaraCitera

Knarko:

han

kindergartner:

Hon

ooh, sexist [cute][crazy]


   
SvaraCitera

gills det om man älskar henne men hon inte bryr sej ett dugg i retur? [blush] isf är hon på coop, sara heter hon [blush][blush] +_+


   
SvaraCitera

Tickstart:

ooh, sexist

Haha är jag en sexist?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träffade mitt "ex" i skolan men det var liksom i femman... Har inte haft någon sen dess (fml)...[sad]


   
SvaraCitera

kindergartner:

Haha är jag en sexist?

ne knarko är [blush] hur är dina ben förresten? [cute]


   
SvaraCitera

isaflisa:

för ca 2 månader sen

isaflisa:

Jag vill verkligen träffa någon ny,

Haha.. jag och min pojkvän gjorde slut för ett halvår sen, har väl träffat några killar av och till men har inte velat bli tillsammans med någon av dem. Jämför dem med mitt ex för mkt. Önskar jag var redo så snabbt efter...

enhimmelskdrog:

har träffat alla via internet

wow, trodde inte sånt funkade. Hur?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

har väl träffat några killar av och till

men dääm hur lyckas du. har knappt pratat med nån ny chey sen jag och mitt ex jorde slut [shake] vill väl!


   
SvaraCitera

Tickstart:

men dääm hur lyckas du. har knappt pratat med nån ny chey sen jag och mitt ex jorde slut [shake] vill väl!

mwwwaah, stakars dej! Jag låvar att du kommer träfa ngn asap!


   
SvaraCitera

Fingerprints:

mwwwaah, stakars dej! Jag låvar att du kommer träfa ngn asap!

Fingerprints:

wow, trodde inte sånt funkade. Hur?

hej [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag flyttade till en annan kommun pga gymnasiet. En lärare fick mig att börja på specialidrott där som extralektion. En annan kille var där redan och spelade, jag hängde med han efter skolan en gång, vi hade smsat massa i 2 veckor typ. Vi kollade på film innan vi skulle till träningen, men det blev ingen träning ör oss.. vi kollade färdigt filmen och sen sov jag över i hans säng. På morgonen därefter låg vi näsa mot näsa, typ 5cm från varann. Sen pussa han mig på kinden, sen bara blev allt jättebra o vi blev tsm 😀 Nu har vi snart vart tsm i 15 mån 🙂


   
SvaraCitera

Fingerprints:

wow, trodde inte sånt funkade. Hur?

öh
um, lunarstorm, kamrat (lol)
alltså bara börjat snacka med folk sen bestämt att man ska träffas och så pang bom in love, typ.


   
SvaraCitera

Vi pratade
Jag tog ett steg bak
Hon tog ett steg fram

Då kändes det i hjärtat mitt[love]


   
SvaraCitera

min första träffade jag här på UM
min andra på en fest i mitt område. vi hånglade samma natt. fick hans nummer, han la till mig på fb. gick på fest tillsammans kommande helg, låg i ett rum och myste.


   
SvaraCitera