Aviseringar
Rensa alla

Hur träffade ni er partner?


penja
Ämnesstartare

tjena um.

ni som har eller har haft ett kärleksförhållande, hur träffade ni er partner?

jag är trött och förkyld och sugen på lite kärlekshistorier. så kom igen nu!

[love]


   
Citera

Via gemensam kompis.
"Träffades" på msn först när hon random lades till av kompisen. Sen snackade vi mycket, träffades och hade ettårigt förhållande sedan.


   
SvaraCitera

På jobbet. Hon tog kontakt under en fikapaus.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Xisco:

Via gemensam kompis.
"Träffades" på msn först när hon random lades till av kompisen. Sen snackade vi mycket, träffades och hade ettårigt förhållande sedan.

åh msn! var fan in på min msn för inte allt för längesen.


   
SvaraCitera

kille gillade min bild på instagram
kollade hans profil pga söt profilbild
skrev till honom på kik pga boddenära och verkade rolig
skällde ut för att han bara hade ett marsvin
småpratade då och då
alla hjärtans dag kom och vi båda ba omg 4ever alone ska vi ses eller
så jag åkte dit, gick vilse och blev upphittad

cheesy va


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Schism:

På jobbet. Hon tog kontakt under en fikapaus.

fan va smidigt.
va irriterande.
nej, va bra menar jag!


   
SvaraCitera

Hehe, träffade min pojkvän på tiny i somras, någon av sommarmånaderna. Fick reda på att han var vegetarian och tyckte att han var lite prettofånig men sedan blev jag _fett_ attraherad och lite förälskad när vi lärde känna varandra bättre. Vi träffades i augusti efter att ha tjötat i telefon typ hela tiden (och chattat) och vi bestämde oss att träffas igen. Efter typ 5 dagar så åkte jag dit igen (3 timmar med tåg) och var där i typ en vecka, och då bestämde vi oss för att vara monogama och tillsammans.

Nu har vi varit tillsammans i 7 månader.

Kan ju understryka att det är hovnarren jag är tillsammans med. [love]


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

elverpigen:

kille gillade min bild på instagram
kollade hans profil pga söt profilbild
skrev till honom på kik pga boddenära och verkade rolig
skällde ut för att han bara hade ett marsvin
småpratade då och då
alla hjärtans dag kom och vi båda ba omg 4ever alone ska vi ses eller
så jag åkte dit, gick vilse och blev upphittad

[bigsmile]

åh jag kanske också borde börja ta lite mer initiativ så som du! (aaaaaa skapade egentligen tråden för att veta var jag ska leta, träffar bara ovettiga eller åtminstone opassande killar ju[sad] )


   
SvaraCitera

nr. 1 via gemensamma kompisar på fest. han verkade mystisk och log ofta så mitt 15åriga jag va ba gu fuck va cool han verkar va!!

nr2. på facebook via en umare. han var en gammal umare också, långt innan min tid
träffades först på 1 umträff

nu har ja dock ingen o de e helt okkk [cool]


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

g*nus:

Hehe, träffade min pojkvän på tiny i somras, någon av sommarmånaderna. Fick reda på att han var vegetarian och tyckte att han var lite prettofånig men sedan blev jag _fett_ attraherad och lite förälskad när vi lärde känna varandra bättre. Vi träffades i augusti efter att ha tjötat i telefon typ hela tiden (och chattat) och vi bestämde oss att träffas igen. Efter typ 5 dagar så åkte jag dit igen (3 timmar med tåg) och var där i typ en vecka, och då bestämde vi oss för att vara monogama och tillsammans (jag var i ett inte ett "poly-förhållande" innan det, alltså inte ens något riktigt bestämt blöö). Nu har vi varit tillsammans i 7 månader.Kan ju understryka att det är hovnarren jag är tillsammans med.

[bigsmile][love]
så otroligt kul att det klickade!

har också träffat folk jag snackat med. och sen tänkt typ, äh, han var bara ok. kan nog hitta nån bättre [sad] haha..


   
SvaraCitera

penja:

åh jag kanske också borde börja ta lite mer initiativ så som du! (aaaaaa skapade egentligen tråden för att veta var jag ska leta, träffar bara ovettiga eller åtminstone opassande killar ju )

gör! även om det inte slutar med lööööve så är man en erfarenhet rikare och ju fler man tar kontakt med desto större chans harman att hitta rätt ju. bör kanske tilläggas att jag var lite stalkervarning iom att jag åkte dit och han trodde jag skämtade så fick ju fråga när jag bytte buss halvvägs dit ba "du, jag är på väg på riktigt, äre ok eller?"

vill tacka um för att jag har 0 problem med att träffa random män i främmande städer


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

kekeoxo:

nu har ja dock ingen o de e helt okkk

det är fan rätt soft ja!


   
SvaraCitera

Hehe, jag skrev ner hur det var första gången vi träffades på min dator på väg hem därifrån första gången. Jag tyckte det var utmärkande att han hade en väldigt söt nyckelknippa, att han lät mig välja vilka frallor (och han betalade dem) jag ville ha till soppan han hade lagat åt mig, att han gav mig komplimanger och att han kysste mig för första gången när vi lyssnade på Fleetwood Mac. [smile]


   
SvaraCitera

elverpigen:

vill tacka um för att jag har 0 problem med att träffa random män i främmande städer

[love]

penja:

det är fan rätt soft ja!

ja!


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera