Aviseringar
Rensa alla

Hur träffar du dina sexuella kontakter?


Ämnesstartare

OBS! Läs hela tråden innan du postar.

Hej um!

Den här tråden riktar sig till er som har eller har haft en kk, eller som precis som jag är intresserad av att veta hur dessa relationer ofta skapas. Om du haft en kk eller ons så berätta gärna hur ni träffades och de enligt er relevanta händelser som ledde upp till att ni hade sex. Om ni vill fråga mig något, eller prata om saker som inte handlar om ämnet. Vänligen använd PM funktionen alternativt starta en ny tråd. Tack för att ni respekterar detta.

Nu känner jag på mig att någon kommer starta en metadiskussion kring varför jag undrar detta eller liknande, så låt mig kortfattat förklara det. Det finns många anledningar varför jag undrar detta. Den första är att det skulle ge mig en möjlighet att sätta mig in i din tankeprocesses kring vad som är relevant eller inte från ditt perspektiv. Samt som jag sagt inledningsvis för jag är intresserad över hur sånna relationer skapas. Tacksam för upplysande svar.

Kram
Daniel /Som lätt blir förvirrad över hur andra tänker.


   
Citera
Ämnesstartare

KK's, så trist?? Ingen aning har aldrig haft nån men tänker mig det.


   
SvaraCitera

Tickstart:
KK's, så trist?? Ingen aning har aldrig haft nån men tänker mig det.

håller med. varje gång jag insett att jag ej är intresserad av en person jag haft sex regelbundet med har det blivit helt ointressant att ha sex med personen.


   
SvaraCitera

vill du hitta ons kan du väl gå på 1 umträff och supa dig full


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

håller med. varje gång jag insett att jag ej är intresserad av en person jag haft sex regelbundet med har det blivit helt ointressant att ha sex med personen.

vi är så störda Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skogen


   
SvaraCitera
reben

värkligheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klubben, skolan, facebook, tinder


   
SvaraCitera

Mycket glad

Tickstart:

vi är så störda Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ngn jag bodde med
ngn jag träffade via vänner
ngn kompisrelation som utvecklades

e väl olika, tror d blir lättare när du e mindre besatt av ämnet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krogen 


   
SvaraCitera

Via UM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah samt ett OnS med en från um via träff 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På ica


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vid frysdisken 


   
SvaraCitera