Aviseringar
Rensa alla

Hur tror ni hon reagerar?


Ämnesstartare

Tror ni min mamma blir sur när hon får reda på att jag själv tagit ett till hål i örat? Hon är redan sur/väldigt besviken på att min kompis mamma ringde och berättade igår att jag druckigt på nyårsafton..
Dessutom tror hon att jag är masochist, bara för att jag inte har vantar på mig "mitt i kalla vintern".
Så.. Hur tror ni hon reagerar? [y]
Är det värt att aldrig någonsin ha uppsatt hår igen, och aldrig berätta det?[crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag känner inte din mamma.


   
SvaraCitera

du har långt hår så hon lär int se nå [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

du har långt hår så hon lär int se nå

Det är det som är bra, men hon kommer alltid fram till mig och drar bak mitt hår och säger "varför har du inte uppsatt hår oftare" och sen så ser hon ett till hål och blabla [crazy]


   
SvaraCitera

Tuttilifruttili:

Det är det som är bra, men hon kommer alltid fram till mig och drar bak mitt hår och säger "varför har du inte uppsatt hår oftare" och sen så ser hon ett till hål och blabla [crazy]

säg att du sydde å lixom slant å träffa örat så det blev ett hål å då tänkte du att det var lika bra å sätta i ett örhänge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

säg att du sydde å lixom slant å träffa örat så det blev ett hål å då tänkte du att det var lika bra å sätta i ett örhänge

Ja, det låter bra och trovärdigt. Eller så kanske jag kan säga att min kompis gjorde det på mig när jag sov, eftersom hon påstått att jag befallde henne, men jag bara pratade i sömnen.. [smile]


   
SvaraCitera

Tuttilifruttili:

Ja, det låter bra och trovärdigt. Eller så kanske jag kan säga att min kompis gjorde det på mig när jag sov, eftersom hon påstått att jag befallde henne, men jag bara pratade i sömnen.. [smile]

Ja eller så säger du att du blev hotad och om du inte tog hål i örat skulle du dö [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Ja eller så säger du att du blev hotad och om du inte tog hål i örat skulle du dö[surprised]

JAA! Det är ju asbra, hon vill ju inte direkt att jag ska dö, hoppas jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är så gullig[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah.[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte vänta ska ring o frågla henne (hoppas hon har comviq kompis -för hennes egen bästa ja menar [wink][crazy])


   
SvaraCitera

Personligen förstår jag inte varför folk envisas med att ta hål överallt. Men hon har väl inget med det att göra antar jag.


   
SvaraCitera

Tuttilifruttili:

Dessutom tror hon att jag är masochist, bara för att jag inte har vantar på mig "mitt i kalla vintern".

[tard][bigsmile]

Tuttilifruttili:

Så.. Hur tror ni hon reagerar? [y]
Är det värt att aldrig någonsin ha uppsatt hår igen, och aldrig berätta det?[crazy]

Det låter ju som om hon kommer bli rätt sur, men förr eller senare lär hon ju märka det ändå. Så du har väl i princip två alternativ:
1. Berätta nu och riskera att bli tvungen att ta bort örhänget så det (kanske) växer igen på en gång.
2. Berätta senare (alt. vänta tills hon upptäcker det själv) så det hinner läka lite och inte kan försvinna om hon vill att du tar bort örhänget.

Jag röstar på alternativ nr. 2 [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du är så gullig[love]

Vem pratar du med? [shake]

JejeX:

Hahah.[bigsmile]

[smile] Aaa, hahah.

Genius GZA:

vet inte vänta ska ring o frågla henne (hoppas hon har comviq kompis -för hennes egen bästa ja menar[wink][crazy] )

Nej, gör inte det. Hon är och bakar bröd med en väninna.. Och hon har telenor [no-no]

Sterd:

Men hon har väl inget med det att göra antar jag.

five squared:

[tard][bigsmile]

Visst är det lite komiskt [crazy]

five squared:

Jag röstar på alternativ nr. 2[party]

Ja, det lät bättre [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar inte meningen att göra idiotiska saker emot sina föräldrar när man inte ens är nära att flytta hemmifrån.Vissa ungar förtjänar stryk,dom som gör saker om och om igen som dom VET föräldrarna flippar ut för.Sålänge du bor hemma och dina föräldrar försörjer dig så kan du gott vänta nåra år tills du flyttat ut,ingen annan bryr sig om du har hål i öronen.


   
SvaraCitera