Aviseringar
Rensa alla

Hur tror ni hon reagerar?


Ämnesstartare

Tözen:

Teh comeback!

Efter punkt och kommatecken ska det vara ett mellanslag, så du vet..

Tözen:

.V

Tözen:

,d

Tözen:

.S

Tözen:

,i

Dessutom är skadan redan skedd..


   
SvaraCitera

Tuttilifruttili:

Visst är det lite komiskt [crazy]

Jaa [smile] Min mamma skulle nog kunna skoja om det, men jag har nästan alltid vantar ändå. Hon själv däremot klär sig nästan alltid lite för kallt på vintern, så det är nog jag som skulle kunna kalla henne masochist [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuttilifruttili:

Efter punkt och kommatecken ska det vara ett mellanslag, så du vet..

jag väljer att inte göra d[tired]

Tuttilifruttili:

Dessutom är skadan redan skedd..

vilket gör dig till en idiot,man är dum i huvet om man gör saker föräldrar troligen flippar på när man inte ens är nära att flytta hemmifrån eller försörjer sig själv.[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

five squared:

Jaa [smile] Min mamma skulle nog kunna skoja om det, men jag har nästan alltid vantar ändå. Hon själv däremot klär sig nästan alltid lite för kallt på vintern, så det är nog jag som skulle kunna kalla henne masochist[party]

Jag är ganska säker på att hon var seriös också [crazy]


   
SvaraCitera

Tuttilifruttili:

Jag är ganska säker på att hon var seriös också [crazy]

Haha, ojdå [bigsmile] Antar att hon inte hade rätt? [censur][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag väljer att inte göra d

Okej[smile]

Tözen:

vilket gör dig till en idiot

[bigsmile]

five squared:

Antar att hon inte hade rätt?[censur][party]

Nej, jag har bara ingen ork att sätta på mig vantar, för jag måste hela tiden byta låt på Ipoden, svara på ett sms då och då, ta fram busskort och vantarna hindrar mig från att göra alla dessa saker [y]


   
SvaraCitera
smisk

Tuttilifruttili:

Så.. Hur tror ni hon reagerar? [y]

Låter precis som min mamma! Jag tog två hål i örat och hade typ utsläppt dygnet runt. Fick reda på efter ett par veckor att hon redan märkt det när jag till sist erkände... ;(


   
SvaraCitera

Argument för och emot?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Fick reda på efter ett par veckor att hon redan märkt det när jag till sist erkände... ;(

Haha, blev hon inte sur då? [y]

My dreams are her:

Argument för och emot?

Tjaa.. Jag är dåligt på att argumentera med min mamma. Mina argument håller inte [cute][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuttilifruttili:

Vem pratar du med?

tycker det är gulligt att oroa sig för sånt, samt att du har en mamma som alls bryr sig om sånna saker


   
SvaraCitera

Tuttilifruttili:

Tjaa.. Jag är dåligt på att argumentera med min mamma. Mina argument håller inte

Vad har din mamma för argument?


   
SvaraCitera
smisk

Tuttilifruttili:

Haha, blev hon inte sur då? [y]

Nja, inte direkt, men jag tror hon hade haft lite tid att smälta det hela. Det verkar inte ha varit så farligt, trots allt, men hon tycker piercingar är osmakliga [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

tycker det är gulligt att oroa sig för sånt, samt att du har en mamma som alls bryr sig om sånna saker

Jag är lite rädd för min mamma.. Hon är finsk och har ett väldigt hett temprament.. [cute]

My dreams are her:

Vad har din mamma för argument?

Att det är oansvarigt, att det är farligt(kan bli infekterat), och lite sånt.
Fast nu ser jag att det inte var så farligt, så länge hon inte bestämmer sig att straffa mig med utegångsförbud[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuttilifruttili:

Jag är lite rädd för min mamma.. Hon är finsk och har ett väldigt hett temprament..[cute]

muta henne med öl och bastu[wink]


   
SvaraCitera