Aviseringar
Rensa alla

Hur tror ni jag ser ut? Längd, hårfärg, ålder, kön osv...


Ämnesstartare

Skulle va kul att veta [crazy][wink]


   
Citera
Ämnesetiketter

Hehe jag tror att du är homo för att du har en bild när två killar kysser varandra! xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig sett dig innan, så tror du ser ut som luft.


   
SvaraCitera

kollade bland dina skapade trådar och kom fram till att du inte är så gammal eftersom du skrivit "när jag var 5/6 visste jag knappt vad mobiler var".

Gissar på 16-17.


   
SvaraCitera
time
 time

serahengstrom:

Hehe jag tror att du är homo

Hur är detta en beskrivning på längd, kön, hårfärg och ålder? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror du är supersmal, har samma hårfärg och hårlängd som legolas men med ansiktsdrag á la Arwen. Du är ganska ung och kanske lite omogen för din ålder. Tror 14-15. Du verkar vara rätt feminin och därför gissar jag på att du är tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjej med svarta kläder och kajaltårar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lång hona med ljusbrunt hår, lite tanig till kroppsbyggnaden och klär sig mycket i t-shirt och jeans.
Fördomar va. [love]

edit: typ 15+ år tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Gissar på 16-17.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

serahengstrom:

Hehe jag tror att du är homo för att du har en bild när två killar kysser varandra! xD

haha, nära jag e bi [wink]

Chibabe:

Jag tror du är supersmal, har samma hårfärg och hårlängd som legolas men med ansiktsdrag á la Arwen. Du är ganska ung och kanske lite omogen för din ålder. Tror 14-15. Du verkar vara rätt feminin och därför gissar jag på att du är tjej.

ganska nära, men jag e inte blond... supersmal e jag inte[sad] jag e nog normalviktig tror jag... Omogen e jag defintivt inte[rolleyes]

genus:

Lång hona med ljusbrunt hår, lite tanig till kroppsbyggnaden och klär sig mycket i t-shirt och jeans.
Fördomar va.

edit: typ 15+ år tror jag

jag klär mig helst i linne och jeans så du var ju ganska nära, och jag har ljusbrunt hår[bigsmile]

stereo total:

kollade bland dina skapade trådar och kom fram till att du inte är så gammal eftersom du skrivit "när jag var 5/6 visste jag knappt vad mobiler var".

Gissar på 16-17.

jag ska fylla 16 nån gng[crazy]

ingen som har tänkt på att kolla fb?[smile]

rätta svaren:
Jag e 15 år (ska fylla 16 i januari) jag e 165cm lång, väger runt 55kg[sad] (lite överviktig med andra ord, men ser inte överviktig ut) jag e tjej och har ljusbrunt hår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Jag e 15 år (ska fylla 16 i januari) jag e 165cm lång, väger runt 55kg (lite överviktig med andra ord, men ser inte överviktig ut) jag e tjej och har ljusbrunt hår.

Dragula:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ca 6 fot lång, mörkt hår, 16 år och ett inte helt majestätiskt kön


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Livtrasir:

et

trodde du hade gjort denna tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

trodde du hade gjort denna tråden

varför trodde du det?


   
SvaraCitera