Aviseringar
Rensa alla

hur tycker ni jag ska göra ?


Ämnesstartare

stomacho:

Du är för liten för kärlek. Speciellt de ´småpojkar i din ålder.

Vill du ha kärlek, så ska du förvänta dig att kärleken de killar ger dig är falskt, då de vill bara komma åt dig. Gör inga kärleksrelationer i förskott, det lönar sig aldrig

tycker inte jag är för liten för kärlek, ingen är det. Blir man kär så är man det , inget man kan göra något åt !! Men kärlek betyder inte sex sex sex. Kärlek kan vara annat, jag och mina ex t.ex.. vi har varit som kompisar fast vi kramas och pussas osv..
nej kärlek en kille ger behöver inte vara falsk även fast det inte är sååå seriöst i min ålder, tycker du kan fara någon stans där andra tycker likadant som dej ist för att skriva ner skit här!


   
SvaraCitera

karlsson99louise:

född 1999.

[tard]

karlsson99louise:

vill dom ha sex

[cry]

karlsson99louise:

men jag själv vill inte ha sex än.

[y]


   
SvaraCitera

karlsson99louise:

Visst jag kan runka av dom och sånt

duktig du är, flicka lilla[smile]


   
SvaraCitera

Försöker din eventuella partner något du inte vill, säg nej, var tydlig.
Kan han då inte ta det är han definitivt inte värd att vara din partner.

Du kommer bara ångra dig om du gör något "dumt".


   
SvaraCitera
time
 time

Om du är väldigt orolig över killarnas beteende, försök prata med någon vuxen du litar på eller så, helst i förväg kanske? Det är bra att du själv känner tydligt att du vill vänta med sex, det är trots allt en ganska stor grej. Se till att du är väldigt tydlig med ditt nej och stå på dig!


   
SvaraCitera

karlsson99louise:

13 år, född 1999

[love]

karlsson99louise:

97er

karlsson99louise:

i den åldern vill dom ha sex

[chocked]

karlsson99louise:

13 år[/quote

karlsson99louise:

Visst jag kan runka av dom och sånt

[cry]

karlsson99louise:

vad ska jag säga/göra då ?!

Då säger du "Nej tack det där vill jag inte" med din vuxnaste röst. Ärligt talat, jag förlorade oskulden i högstadiet, men inte när jag var tretton och inte med nån kille jag bara inte pallade säga nej till. Killarna i den åldern kan vara sjukt påstridiga med det där, så det är viktigt att du står på dig och inte bara går med på att ligga för att han så gärna vill.

Jag tycker hela den här "första gången ska vara speciell"-grejen är jävligt överreklamerad, men du ska ju i alla fall inte behöva ha ångest efteråt. Så säg ifrån om nån dude börjar dra i dina kläder, okej?


   
SvaraCitera

karlsson99louise:

F13

[love]


   
SvaraCitera

Du ska säga "NEJ JAG VILL INTE". På skarpen. Du är en egen värdefull individ och inte någon jävla sak han kan hålla med som han önskar.


   
SvaraCitera
gulan

när man säger nej kan de börja ''men jo'' och låta ömsinta. putta killen åt sidan och om han fortsätter så säger du att du går om han inte slutar[y]

det funkar oftast


   
SvaraCitera

Herre gud! Du ska inte runka av någon för att vara snäll/du känner att du måste. Försöker någon börja ha ett förspel med dig och du inte vill, ryt ifrån! Säg nej/stopp!
Var rädd av din kropp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gulan:

när man säger nej kan de börja ''men jo'' och låta ömsinta. putta killen åt sidan och om han fortsätter så säger du att du går om han inte slutar

det funkar oftast

tack för ditt svar , du verkar vara den enda som förstår vad jag menar <3


   
SvaraCitera

haha PTölv.[no-no]


   
SvaraCitera

S3ON:

Killar är som djur i den åldern..

Jag var då fanimig inget djur då [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

haha PTölv.

F12 om jag får be ! fast ä 13 nu (Y)


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Jag var då fanimig inget djur då

Men du är annorlunda.. [wink]


   
SvaraCitera