Aviseringar
Rensa alla

hur undviker man idioter


smosha
Ämnesstartare

hur undviker man idioter som vill bråka hela tiden det finns några dryga i min klass som förtjänar stryk!! tips


   
Citera
Ämnesetiketter

Gör något åt det


   
SvaraCitera
Realm

Att ge uppmärksamhet till folk som vill ha det är bara att be dom att fortsätta. De kommer inte sluta om man "visar" att de finns.

Ignorera dom bara, skulle det dock inte hjälpa är nog snarare ett mer direkt agerande att föredra.


   
SvaraCitera

ignorera


   
SvaraCitera

Låtsas som de är luft bara ,att du inte hör eller ser dem . Eller prata med din lärare att hon har en skyldighet att det ska va en bra studiemiljö  i klassrummet . När lektionen är slut låt idioterna gå före ! 


   
SvaraCitera

Försöker hela tiden undvika idioter och det går ej, du får helt enkelt ignorera.


   
SvaraCitera

strunta i dom. självklart ska du inte vara elak mot dom men skit bara i dom.


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

Men när jag spelar fotboll ute så brukar jag möta dem det är tre lag sen möter jag de hur undviker jag dem helt totalt 


   
SvaraCitera

smosha: hur undviker man idioter som vill bråka hela tiden det finns några dryga i min klass som förtjänar stryk!! tips

Vad exakt gör de mot dig?


   
SvaraCitera

Man undviker dem helt enkelt.


   
SvaraCitera

smosha: hur undviker man idioter som vill bråka hela tiden det finns några dryga i min klass som förtjänar stryk!!

gör inte det dig till en idiot? 


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

Dem kallar mig för konstiga namn men jag har slagits med en av dem och han snackar inte med mig men det känns dåligt att se dem jag blir arg och vill hoppa på dem 


   
SvaraCitera

Gå till din mentor eller rektorn och anmäl de och håll dig borta från de.


   
SvaraCitera

S3ON:

gör inte det dig till en idiot? 

Nej, han har ju tydligen förnuft för att inte slå ner dem


   
SvaraCitera

smosha:
Dem kallar mig för konstiga namn men jag har slagits med en av dem och han snackar inte med mig men det känns dåligt att se dem jag blir arg och vill hoppa på dem 

Tror att det kanske kan provocera dom om du reagerar. Om du vill bli av med dom så undvik att slåss och sådant, bara skit i dom så slutar de nog till slut.


   
SvaraCitera