Aviseringar
Rensa alla

Hur undviker ni flashback?


Ämnesstartare

dazed:

Bara för att det kommer några mygg ibland så behöver inte det betyda att fisketuren inte blir underbar ändå.

Vad menar du med att fisketuren inte blir underbar ändå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

De allra flesta som skriver seriöst i en melodifestivaltråd (varför man nu skulle vilja göra det?) fokuserar nog inte på det. Bara för att det kommer några mygg ibland så behöver inte det betyda att fisketuren inte blir underbar ändå.

Även på relationstrådar står det om att negerhanar och "blattar" tar våra svenska kvinnor och att svenska kvinnor är "rasförrädare".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man låter bli att gå in på sidan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser ingen anledning att undvika flashback.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är problemet? Skit i att gå in på sidan bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Vilket man inte alltid kan i UM.

DAFUQ? UM är ju bättre än wikipedia


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En lösning: häng inte i politikdelen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

En lösning: häng inte i politikdelen.

Sådant prat uppkommer även i relationstrådarna, i tv-serietrådarna osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Sådant prat uppkommer även i relationstrådarna, i tv-serietrådarna osv.

Tror snarare du medvetet söker efter sådana kommentarer för att få dina fördomar bekräftade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Tror snarare du medvetet söker efter sådana kommentarer för att få dina fördomar bekräftade.

Vadå medvetet söker?!:S
Jag gick in på en tråd om melodifestivalen och det första man ser är en människa som predikar om den vita rasen och om hur Loreen utrotar den osv. Det var massa sådan talk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag gick in på en tråd om melodifestivalen och det första man ser är en människa som predikar om den vita rasen och om hur Loreen utrotar den osv. Det var massa sådan talk.

Right [zzz] Tror du fortfarande att du söker efter sådana kommentarer och går in på inläggen när du ser dem i sökresultaten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Right Tror du fortfarande att du söker efter sådana kommentarer och går in på inläggen när du ser dem i sökresultaten.

Vad är det du inte verkar förstå? :S Sådana inlägg kommer upp av massa människor på melodifestival-tråden i lördags. Det är ingenting jag letar upp eller så. Jag vet inte hur man letar upp rasistiska inlägg :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vem fan vill läsa om melodifestivalen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TS, om du ska envisas med att gå in på flashback så kan du skapa en användare och blockera alla rasistiska användare, då slipper du att läsa sådant du inte vill läsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Vad är det du inte verkar förstå? :S Sådana inlägg kommer upp av massa människor på melodifestival-tråden i lördags. Det är ingenting jag letar upp eller så. Jag vet inte hur man letar upp rasistiska inlägg :s

Flashback har en sökfunktion, precis som UM.

Vilken tråd var det du gick in på?


   
SvaraCitera