Aviseringar
Rensa alla

Hur upplever ni det stöd ni får här?


hannnah:

ju mindre "känd" och omtyck man är här desto mindre stöd för man känns d som ibland[rolleyes]

Haha yeah.. um-kändis, vilken titel!


   
SvaraCitera

Tycker det i genomsnitt är bra.


   
SvaraCitera

Personligen får jag bra "stöd", men det är ju olika beroende på hur känd och accepterad man är av resten av umfolket.
Umfamily. Backar varandra.

Sen beror det även på vilket problem man har och hur man framför detta.
Det är stor risk att bli trollad om man skapar en tråd på "fel" sätt.


   
SvaraCitera

hannnah:

ju mindre "känd" och omtyck man är här desto mindre stöd för man känns d som ibland

Fast det är väl rätt givet. Överlag så är ju folk mycket mer intresserade av att hjälpa personer de känner och tycker om. Varför skulle det vara annorlunda på internet?


   
SvaraCitera

Complicated:

Haha yeah.. um-kändis, vilken titel!

men det är ju typ så![crazy][crazy] om de kommer nån random så känns det som om folk inte tar på riktigt allvar osv IBLAND menar inte alltid[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Vad menar du egentligen med stöd?

Det jag menar är hur man upplever den respons man får när man aktivt söker stöd för något som är jobbig t.ex. genom att starta en forumstråd. Responsen kan säkert vara både positiv och negativ och se olika ut beroende på vem det är som söker den.


   
SvaraCitera

hannnah:

men det är ju typ så![crazy][crazy] om de kommer nån random så känns det som om folk inte tar på riktigt allvar osv IBLAND menar inte alltid[rolleyes]

haha joo det stämmer ju men..hehe. um-kändis.. vad är man då? inte b-kändis utan... ö-kändis hehe


   
SvaraCitera

undrar hur redbulls skrev det där den tiden då han ej hade dator med sig till skolan. VET HUT.

Dold text: eller jag kanske hörde fel

on topic
gillar stödet här, tycker det är som en mysig liten tardfamilj. Fast ibland blir jag missförstådd men det gör inte så mkt för då tänker jag att det inte kan vara lätt för alla användare att vara störda. På ett ungefär.


   
SvaraCitera

Complicated:

kändis hehe

u-kändis. ne ja skoja. men jag jag tror du fattar vad jag menar.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

gillar stödet här, tycker det är som en mysig liten tardfamilj. Fast ibland blir jag missförstådd men det gör inte så mkt för då tänker jag att det inte kan vara lätt för alla användare att vara störda. På ett ungefär.

[love]


   
SvaraCitera

hannnah:

u-kändis. ne ja skoja. men jag jag tror du fattar vad jag menar.

hehe jamen typ. yes!


   
SvaraCitera

jttebra [love]

hade nog lagt mig på tågspåret om ni inte fanns [party]


   
SvaraCitera
zIGGE

lol k


   
SvaraCitera

uruselt


   
SvaraCitera

bra


   
SvaraCitera