Aviseringar
Rensa alla

Hur uttalar man ditt användarnamn?


Ämnesstartare

Ja, hörni! Många gånger har man stött på folk med de mest underliga användarnamnen och även de med mindre underliga användarnamn - dock har de i många fall en sak gemensamt och det är att det inte alltid är så lätt att veta hur man ska uttala deras nick.

Därför tänkte jag att vi i den här tråden kan berätta för varandra hur man uttalar just ens eget UM-namn.

Använd gärna t.ex Soundcloud eller Vocaroo, så man tydligt hör vad som gäller.

Alright, darlings! Dela med er! [y]


   
Citera
Ämnesstartare

Schiskåh, ungefär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Schiskåh, ungefär

Nej, jag förstår inte. Tror nog du måste spela in dig själv när du säger det. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, jag hoppas att folk läser supply även om det står på detta töntiga vis, orkade inte fjäska för att få tillbaka mitt gamla konto bara.

det är lite kul att de som kallar mig ply i person väljer att antingen försvenska det och uttala det "ply" som det ser ut eller "plaj" dock. de får säga som de vill.

värt inlägg ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Nej, jag förstår inte. Tror nog du måste spela in dig själv när du säger det. [blush]

Sluta luras!
Får se om jag orkar spela in det sen 😉
Väntar på en gäst (misstänker gäster!!)!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Väntar på en gäst (misstänker gäster!!)!

Nämen, så angenämt!
En brud eller? [wink]
Erkänn att jag har rätt!

Xisco:

Får se om jag orkar spela in det sen 😉

Göre gärna! Alltid kul att höra folk faktiskt säga det.


   
SvaraCitera

Mitt användarnamn uttalas precis enligt rådande svenska uttalsnormer på klingande tornedalska.

Xisco:

Schiskåh, ungefär

Jag säger "Sissko". Måste jag sluta med det nu eller menar du??? 🙁


   
SvaraCitera

Iste-che


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte


   
SvaraCitera
Vippen

Chibibbi:

Alltså. Det här var ju jättemysko. Satt för kanske ca 2 timmar sen och tänkte att det vore kul med en tråd som denna [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ursäkta http://vocaroo.com/i/s1Q4sjyPTFZz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://vocaroo.com/i/s0iywXCBEGYx

Verkligen inte "Seon".. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vippen:

Alltså. Det här var ju jättemysko. Satt för kanske ca 2 timmar sen och tänkte att det vore kul med en tråd som denna

Tror Gud vidarebefodrade den tanken till mitt undermedvetna och: vóila! Här har vi nu tråden. [cheers]

Rävpojken:

vet inte

Då får du som straff att posta ett klipp där du säger...öh..."ALL MAKT ÅT KNARKO![bigcheers]" med engagerad stämma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gänån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Då får du som straff att posta ett klipp där du säger...öh..."ALL MAKT ÅT KNARKO!" med engagerad stämma!

hahahah hellre ser jag mig själv död och begraven

identifierar mig inte så värst med mitt nick atm


   
SvaraCitera