Aviseringar
Rensa alla

Hur vanligt är det att sicka Bilder nakna på sig sälj till vem som hälst


Ämnesstartare

Hur pass vanligt är det att killar skickar nakenbilder och porrfilmer på sig själva till okända tjejer på nätet?

Jag gör det själv till i stort sett vem som helst, dock ser man inte mitt ansikte på varken mina bilder eller filmer och således kan ingen bevisa att det är jag. Med andra ord ganska riskfritt.

Den reaktionen jag får är alltid i stil med "det där är inte du" och liknande, därför har jag fått känslan av att det kanske inte är särskilt vanligt att tjejer skickar nakenbilder och filmer på sig själva. Am I right?


   
Citera
Ämnesstartare

oj skrev fel i slutet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är bara histrioniska horor som pysslar med sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säkert alldeles för vanligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sett alla på um nakna via sånna filmer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sweetis:

Den reaktionen jag får är alltid i stil med "det där är inte du" och liknande, därför har jag fått känslan av att det kanske inte är särskilt vanligt att tjejer skickar nakenbilder och filmer på sig själva. Am I right?

Är för att filmen sprids till porrsidor de varit inne och redan sett den där de inte tror att det är du [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

sett alla på um nakna via sånna filmer

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

[confused]

vadå


   
SvaraCitera

Har fått flera bilder på mms av fjortisar jag inte känner, men aldrig på nätet.

Säker på att väldigt många gör det, uppmärksamhetsbarn[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sweetis:

Hur pass vanligt är det att killar skickar nakenbilder och porrfilmer på sig själva till okända tjejer på nätet?

Inte särskilt. Och med tanke på dina andra inlägg så verkar du vara en onaniberoende P12:a som söker uppmärksamhet. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sweetis:

oj skrev fel i slutet

du skrev fel i början också gumman


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har gjort det några gånger. med goda reslutat. alltid blivit knull tillslut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag brukar göra det till alla möjliga[blush] fast ingen vill fortsätta prata med mej när dom fått se hur jag ser ut naken[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

jag brukar göra det till alla möjliga[blush] fast ingen vill fortsätta prata med mej när dom fått se hur jag ser ut naken[sad]

Än en gång lägger kebu en tung en, bravo [cool][blush]


   
SvaraCitera