Aviseringar
Rensa alla

Hur vanligt är det att ungdomar röker hasch/marijuana?


Ämnesstartare

jag har fått för mig att detta är väldigt vanligt men en annan anser att i åldersgrupper 18-29 år har 19.8% provat i en utsträckning som kronobergs län och att detta vanligtvis förekommer i arbetarklassen.

vad tror och anser ni?

edit: han anser att jag bara umgås med pundare och jag anser att i stort sett alla röker på. (om man får lov att ta i lite)


   
Citera

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad]


   
SvaraCitera

jag vet inte direkt, men jag vet att jag har hittat hasch tror jag i min brors rum (eller var en umare som hittade det i min brors rum och det var pinsamt).... heerrrrrr. det är ej så farligt.
vet att det är många bråkstakar som gör det


   
SvaraCitera

finns det ej undersökningar!!! nation!!!


   
SvaraCitera

Det är helt sjukt vad alla helt plötsligt har knarkat ner sig. Kan likställas med emovågen, den började dock någon gång i somras. Även många överklassungar röker av tristess.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir så förbannad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

jag tycker det är as vanligt!½


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vetttttttt ska döda honom


   
SvaraCitera

pundare!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

förlåt det var bara ett ryck, menar inte det.


   
SvaraCitera

Ska snorta en spliff nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fredrik säger:
ledsen att jag inte är som dina polare och inte kan svara att jag ska softa med några polare, röka hasch och läsa mao´s lilla röda innan vi ger oss ut för att vandalisera någon mercedes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla pundar!!!!!!!!!!11111111111111


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

ledsen att jag inte är som dina polare och inte kan svara att jag ska softa med några polare, röka hasch och läsa mao´s lilla röda innan vi ger oss ut för att vandalisera någon mercedes

skrattar lite


   
SvaraCitera