Aviseringar
Rensa alla

Hur var 90-talet?


Sonya
Ämnesstartare

Hur var 90 talet annorlunda från 20 talet? Kommer någon ihåg hur 90 talet var? intressant.[smile]
Hur var modet då?


   
Citera
Ämnesetiketter

Kommer ihåg frisyrerna som killarna hade när jag började småskolan 96 eller 97, page har jag för mig att det kallades. Som munkfrilla fast omvänt, långt här där uppe och rakat runtom nere.

Image

ville också ha men mamma vägrade, jag fick nöja mig med "Tintin-frisyr" m. liten sött gulli lugg. [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

90talet var boss. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag hade platåskor, spicegirlsmagtröja, nätlinnen, virkade små mössor, tajta halsband, utsvängda jeans

Mkt av det där är dock tillbaka nu, fast på andra sätt.


   
SvaraCitera

Inget ungdomar.se.


   
SvaraCitera

Färre nystartade sovjetrepubliker. Mindre social ingenjörskonst.


   
SvaraCitera
Paseo

Jag sjöng telefonljudskaraoke på gammal vit burkdator och tvingade mina systrar att vara med och dansa till aqua.

min ena syster var helt galen i spice girls och när hon fick en spice girls VHS i julklapp blev hon så glad att hon svimmade


   
SvaraCitera

Bara 150 pokemon!


   
SvaraCitera

han ba bli 8, men platåskor, fula utsvänga jeans. man ville väl typ se ut som britney spears gjorde under den perioden. hade jätteporriga jeans, jättelåga och så var det tyå snörning ist för jeans

och domdär sport/mjukisbyxorna med knappar hela vägen upp på yttersidan av benen lol


   
SvaraCitera

Robert Gustavsson var rolig.


   
SvaraCitera

Kommer inte ihåg mera än galonisar,sandlådor och hypen om blå läsk.


   
SvaraCitera

Vira Blåtira! [love]


   
SvaraCitera

Image

pogs va d coolaste spelet på skolgården

Image

den hetaste frillan i stan garanterad framgång m brudarna


   
SvaraCitera

galenskap:

och domdär sport/mjukisbyxorna med knappar hela vägen upp på yttersidan av benen

[love][love]


   
SvaraCitera

pogs var skitcoolt, ja


   
SvaraCitera