Aviseringar
Rensa alla

Hur var er första fylla?


Ämnesstartare

Rubriken talar för sig själv, vet inte varför jag frågar men tycker att det är kul att höra och är bara allmänt intresserad 😀


   
Citera
seasaw

stillsam och fin


   
SvaraCitera

ute i en trädgård allt va väl bra ända tills ja reste mig upp pang sa de så har ja feta minnesluckor påväg hem


   
SvaraCitera
reben

spydde
resten va kul
minns jag googlade huskur bakfylla dagen efter


   
SvaraCitera

turligt nog blev ja inte bakfull så värst va bara frukost som va trög o få i sig


   
SvaraCitera

lyckades nog utan att spy tror jag, men var jätterädd för att jag skulle dricka för mkt och dö lr ngt... :((


   
SvaraCitera
time
 time

Kräktes inte men minns att jag var väldigt arg på min dåvarande för att han var en douche. Vilket jag ju hade helt rätt i men det var av en orimlig anledning just den kvällen kanske. Kan fortfarande inte dricka Malibu trots att det är snart tio år sen. 🙂


   
SvaraCitera

Väldigt ångestladdad. Spydde dock inte pga är ingen tönt. 


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Föll för grupptrycket och pallade inte tjatet från andra,var bara 14. Spydde inte.


   
SvaraCitera

Klängde som fan på min nuvarande flickvän som lekte svår som fan, tog alkoholen som ursäkt att sitta i hennes knä och pussa på henne Rullar ögonen


   
SvaraCitera
adliT

stal martini från mina föräldrar och drack vid datorn när jag var 14. nödgades blanda ut med cola för att det smakade så rötet. det var inte som jag trodde. jag trodde att man skulle få jättedålig balans för att jag hade sett det på tv. sen trodde jag att man skulle sova aslänge morgonen efter men jag vaknade vanlig tid.


   
SvaraCitera

Kommer inte ihåg så mycket. Blev alldeles för full. Skål


   
SvaraCitera

Har druckit ett antal gånger men inte så mycket att jag blivit full 😛


   
SvaraCitera