Aviseringar
Rensa alla

Hur var er första kyss?


Ämnesstartare

Är bara så otroligt nyfiken, hur var er första kyss? Kommer ni ihåg den ens? Hur gamla var ni? Berättaaa 🙂


   
Citera

Ojojoj.. jadu. Kommer ihåg den/dem väldigt tydligt! Var 13 år gammal och det var under ryska posten + sanning eller konka i 6:an. Blev en del pussar och hångel, inte för att skryta liksom Blink


   
SvaraCitera

Minns inte, ändå var jag bara 13 🙁


   
SvaraCitera

Det var med en umare för länge länge sedan..
Minns själva kyssen men inte så mycket vad jag egentligen gjorde där, var långt hemifrån minns jag. Kommer såklart ihåg vem det var också, men tror inte hon hänger på um längre.


   
SvaraCitera

tror inte att jag haft någon


   
SvaraCitera
färg

hånglade med min kompis. hon slickade mig i ansiktet och jag skrattade.


   
SvaraCitera
Kudhos

fuck vet jag 


   
SvaraCitera

åååååh. på festivalen i somras. jag va på maiden innan och det var grymt så hade värsta självkänslan. ingen alkoholen i kroppen går jag vidare ensam till MIA. jag ställer mig i klungan av peeps och står bredvid två tjejer. riktigt snygga. jag dansar och försöker dansa som dom haha. och jag tror jag vill säga nåt till tjejen bredvid men hon e packad så tror väl jag vill hångla så då gjorde vi det. några gånger. såg henne aldrig mer </3 


   
SvaraCitera

Vi satt i min säng, det var första gången vi var med varandra utan för skolan, vi kollade på stardust även om han såg mer på mig, jag.vände mig mot honom och han lutade sig försiktigt fram och kysste mig mjukt.

Var 15...


   
SvaraCitera

De var... Spännande 


   
SvaraCitera

Fumlig och mysig sittandes mitt på en tom gata, sensommarkväll, lite påverkad troligen... kan väl varit 14-15 eller nåt...


   
SvaraCitera

Jag var 18 år.
Enda som skett inom området innan var en puss jag fick när man körde ryska posten i skolan.

Nu var det dags. Jag var nervös. Jag vågade inte. Tänk om det skulle bli dåligt. Tänk om den jag skulle kyssa inte skulle gilla det. Sen skedde det. Andningen försvann så jag fick kippa efter andan efter ett tag.
Vi skrattade åt situationen. Kysstes igen och det blev bättre. Det var blöt och härligt.
Sen var det en bil som började tuta i bakgrunden när de såg oss.


   
SvaraCitera

var i lågstadiet någon gång, min dagiskärlek bestämde att det minsann var dags för oss att kyssas, jag var inte på samma nivå alls... Tyckte sånt var halväckligt. Minns att jag försökte gömma mig och backa undan från honom så det slutade med att själva kyssen ägde rum med mig upptryckt mellan en vägg och ett akvarium. Det var weird.

Mitt första riktiga hångel var väl när jag var 13-14. Låg vid något bad någonstans i stockholm och hånglade på en handduk och hans kompis låg bredvid. Tycker vi var lite pinsamma i dagsläget men men.


   
SvaraCitera

Vet inte vilken jag ska räkna som första. Absolut första gången var det med några tjejkompisar, minns inte exakt vem, och vi övade på varandra. Men första gången det skedde oplanerat eller vad man ska säga så var det med min första pojkvän. Vi hade msn:at en del och så dök han plötsligt upp på min skola och ville hänga med mig. Jag sprang till toaletten och hyperventilerade. Svimmade (av nervositet obs). Min enda vän där kom och försökte få ut mig därifrån och ba LUGN, LUGN! DET ÄR BARA EN MÄNNISKA! ... Och sedan gick jag ut, vi pratade lite, gick ut på skolgården och så kysstes vi. Var väl okej... Minns att jag tänkte för mig själv att det var slajmigare än jag trodde.


   
SvaraCitera

minns inte 


   
SvaraCitera