Aviseringar
Rensa alla

Hur var er första kyss?


blöt kske 


   
SvaraCitera

han dreglade ned mig & kräktes när jag kom hem, inte för jag mådde illa men kroppen reagerade så
var 10, han med
men gud vad det pirrade överallt... 


   
SvaraCitera

Random person på ett discotek. Kände press för jag var den enda i fjortisgänget som var okysst, så första villiga blev det typ. 


   
SvaraCitera

skitäcklig


   
SvaraCitera

Första gången var på ryska posten i mellan- eller lågstadiet. Han hette Micke, hade en konstig lukt, var tjock och hade blöta läppar och missade nästan mina. Var besviken pga ville ju pussa Kalle eller kanske Ludde. Men icke! 
Hånglet kom när jag var 14. Vi satt på en bussterminal sent på kvällen med en massa ungdomar och a-lagare runt oss. Jag tittade nästan hela tiden. Minns att jag tittade på klockan i vänthallen genom det stora fönstret bakom honom. Han hade lite snus i käften tror jag också. Visste vad han hette pga vi hade "lärt känna" varandra några timmar senare. Aka han hade utsett mig till den han skulle ersätta sin flickvän (han fortfarande var tlsm med trots att han bedyrat att de gjort slut) med alt göra slut med sin flickvän med hjälp av. Hon gick i min klass och skapade ett riktigt helvete för mig sedan. Alla var emot mig och kallade mig slampa etc. Hemskt vare. Dagen efter träffades vi på ungdomsgården och när vi blev ensamma i ett rum ville han att vi skulle ligga i en soffa och hångla. Jag ville inte riktigt varpå han tog tag runt min hals. Det var inte så jättehårt tror jag pga jag kom ju loss och sprang ned för trappan till datorrummet där min kompis var. Hon frågade vad det var med mig pga såg väl upprörd ut. Skulle precis berätta när jag känner ett par armar runt min midja.
När vi sedan var på väg till bussterminalen (det var där man hängde) så släppte jag hans hand några ggr men han fattade inte piken utan tog den igen. Jag var då tvungen att säga åt honom att vi kanske kunde vara kompisar istället. När jag kom hem sedan på kvällen hade han satt fast "varan är beroendeframkallande"-klisterlappen från sin snusdosa på min lilla ryggsäck. Minns att jag hade så svårt att äta under dessa dagar. Det hela kändes verkligen inte bra. Och min säng gick sönder när jag som bäst låg och ångestade över det på natten. Fick ingen ny säng pga skulle ändå snart bli utslängd hemifrån (det visste jag ju inte då såklart) så jag fick sova på en tältsäng som annars fanns inuti soffan i vardagsrummet.


   
SvaraCitera

Det var för tre somrar sen. I Gränna. Jättefin miljö, jag var görnervös..
Och bar på tankar som många andra 'skulle det gå fel?' 
så bah kysser han mig hårt och snabbt, jag rodnar, han tittar på mig med en suck å bah:
"Det var väl inte så jävla farligt, ta nästa steg nu eller??"

#intehärligtminnetrortjejerärtrevligare?


   
SvaraCitera

Jag var 15 och en tjej typ tvingade mig att hångla med henne. Rätt äckligt.


   
SvaraCitera
frukt

Lite som när en fågel matar sina ungar.


   
SvaraCitera

Jag var 14 och var på en fest. Det var slemmigt till en början men sen kändes det rätt nice.


   
SvaraCitera
lax
 lax

var sexton och det var med min första pojkvän, som var umare.

var hemma hos en viss emery och vi slutade ej kyssas den kvällen. minns det väl, trots allt omkring är blurrryh. en av de första fyllorna, jau.


   
SvaraCitera

Rätt kass pga. full som ett ägg, inget som jag inte hade kunnat klara mig utan. Tror jag var 20 när det inträffade. 


   
SvaraCitera

Det var i nian efter skolan.  Efteråt var jag tvungen att spotta många gånger eftersom jag tyckte det var äckligt.


   
SvaraCitera
höna

var i kreta me min kompis å vart uppraggad av en norrman som hette jam??? vem heter det ens. jag kanske hörde fel, han förstod allt jag sa och jag förstod inget av det han sa... vi hånglade en hel natt iallafall. det kunde varit värre men också mkt bättre. var 16 år


   
SvaraCitera
time
 time

Jag var tretton och jag fastnade med överläppen i hans tandställning. Två gånger.


   
SvaraCitera

time: fastnade med överläppen i hans tandställning. Två gånger.

Hjärta


   
SvaraCitera