Aviseringar
Rensa alla

Hur var er Midsommar?


Ämnesstartare

Hejsan på er!

Ja, nu var åtminstone Midsommarafton över, dock så är du ju ännu Midsommardagen, så många festar nog fortfarande!
Det skulle jag också gjort om det inte vore för regn, deckade polare, halv-storm (kanske helstorm) och bortblåsta tält på en camping på västkusten. Så vi drog hem.

Nu sitter jag här riktigt rastlös och vill fråga er hur ni hade det? Vad gjorde ni?

Trevlig Fortsättning eller vad man säger! Nu går vi mot mörkare tider. Men mörker är också vackert!

Ha det bra! Skål


   
Citera

Satt hemma själv hela dagen och åt gott och sedan tog jag en lång tupplur. Inget fan av midsommar direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

motorcykelkillen:
Satt hemma själv hela dagen och åt gott och sedan tog jag en lång tupplur. Inget fan av midsommar direkt.

Inte helt fel att vara själver ibland heller!  Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite jobb, skrapade nog ihop en 10k.

Annars väldigt vanlig dag, ensam hemma och har jourTumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyckades ångesta sönder ganska hårt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gråtrunkade... 

med färskpotatis. 

Och hörde grannarna med sina amerikanska kamrater skratta...

Var glad för deras skull. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var hemma och latade mig hela dagen lång. Lirade lite BF3 innan det blev dags för sängen!

Jobb idag från 11.00 till 11.00 imorgon så pengar är najs!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hängde med en liten del av släkten på farmors landställe i dalarna. hade världens bästa fyllediskussioner med min far på kvällen. de var en bra midsommar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle ut och flängt med många dussin kompisar, men dödsfall inom familjen gjorde att jag var tvungen att stanna hemma med en skör mor.

positivt: jag kunde säga till samtliga fester och olika människor: om det inte vore för att någon dött, så hade jag garanterat varit där just nu, garanterat.


   
SvaraCitera
Yaren

Jag hade dötråkigt idag! Men jag hittade nyss kantareller, då blev jag glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var på hemmafest och drack en vinbox på 3 liter, plus nån bira och lättgrogg. Ramlade ner från en balkong också. Var svårt att avgöra om huvudvärken dagen efter var bakfylla eller hjärnskakning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den var riktigt najs. Inte i nivå med förra årets firande, men fullt godkänt. Det blev inte mycket folk, då gängmedlemmarna reducerats riktigt ordentligt.
Vi försöka få ihop ett antal ändå, men så blev det inte.
Jag lyckades dock samla ihop två pers, och det blev då en lugn filmkväll. Drog ner med bilen till macken, som har öppet 24/7 årets samtliga dagar, och köpte på oss rikligt med godis och läsk. Köpte på oss betydligt mer än vad som gick åt Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life: gängmedlemmarna

är du med i typ hell's angels ?? Censur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life:
Den var riktigt najs. Inte i nivå med förra årets firande, men fullt godkänt. Det blev inte mycket folk, då gängmedlemmarna reducerats riktigt ordentligt.
Vi försöka få ihop ett antal ändå, men så blev det inte.
Jag lyckades dock samla ihop två pers, och det blev då en lugn filmkväll. Drog ner med bilen till macken, som har öppet 24/7 årets samtliga dagar, och köpte på oss rikligt med godis och läsk. Köpte på oss betydligt mer än vad som gick åt Mycket glad

Du är en snäll kille du brorsanGladHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

är du med i typ hell's angels ?? Censur

Haha, inget sånt gäng Mycket glad Vi, speciellt jag, är typ pacifister.

Knegaren:

Du är en snäll kille du brorsanGladHjärta

Tack, detsamma brorsan GladHjärta


   
SvaraCitera