Aviseringar
Rensa alla

Hur var ert 2012?


Ämnesstartare

Hittade ingen tråd om detta så jag gör en.

Ja. Sammanfatta hur det gångna året var för er. Vad har varit bra och vad har varit dåligt? Har det hänt något speciellt som du vill dela med dig av? Hur var det jämfört med 2011 och vad har du för förhoppningar inför 2013?


   
Citera
Ämnesstartare

jättehemskt


   
SvaraCitera

asdåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra: Jag gick klarade högstadiet med minst godkänt i alla ämnen och kom in på ett trevligt gymnasium.

Dåligt: Min hemstad Örebro åkte ur Allsvenskan.

Jämfört med 2011: Bättre. Jag trivdes inte så bra på högstadiet så det var skönt att börja på gymnasiet.

Förhoppningar inför 2013: Att Örebro ska gå upp i Allsvenskan igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meningslöst.


   
SvaraCitera

Helt fantastiskt faktiskt! Har hänt så mycket bra att jag inte ens vet vad jag ska nämna. 🙂

Inför 2013 har jag väl inga särskilda förväntningar. Kan livet fortsätta utveckla sig så här så är jag nöjd och då blir det ett minst lika bra år.

Homer:

Örebro åkte ur Allsvenskan.

Det var inte så jävla kul nej. 🙁 Var väl typ det enda dåliga som hände i år men sån skit får man ta!


   
SvaraCitera

Maj och fram tills typ nu så har jag haft det så jävla fint.
Världens kanske sämsta sommar vädermässigt, men det var inget som förhindrade mig från att vara glad i hågen tack vare nya vänner.

Jag ger 2012 en tumme upp smily.
[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4/10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Faktiskt väldigt bra. Väldigt, väldigt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borde nog svara själv också. 2012 har varit rätt grymt, betydligt bättre än 2011. Har stora förhoppningar inför nästa år.

Har bland annat gjort följande:
-Sagt upp mig från ett jobb som jag hatade och börjat plugga igen.
-Gått ner från 100 kg till 83 (och sedan upp några kg men de försvinner till våren).
-Ofrivilligt övernattat utomhus i Paris inte bara en utan två gånger tillsammans med sincan.
-Kommit tillbaka till UM två gånger.
-För första och enda gången blivit fullare än Supply på en UM-träff.
-Blivit starkare.
-Gått på massa kul festivaler och spelningar och blivit skitfull.
-Spytt ner en spårvagn klockan 10 på morgonen en onsdag.
-Träffat nytt skönt folk.
-Flyttat ifrån Bergsjön.
-Fått en mer stabil syn på livet.

Känns jävligt fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

-För första och enda gången blivit fullare än Supply på en UM-träff.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Planen var att jag skulle bli så full att hon skulle tvingas bära hem mig så som hon gjort mot mig några gånger, men jag blev bara lite lätt odräglig och babblig. Nog tur, tror jag är för tung för att hon ska orka bära mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Halva året var hemskt skitdåligt typ (var kvar i en relation som fick mig att må dåligt och var allmänt arbetsamt), andra hälften var underbar pga träffade en helt fantastisk kille som nu är min partner som inte bara är min bästa vän utan även någon som jag vill vara med hela tiden och som jag mår bra av. Har haft det jättekul och mysigt sedan vi träffades (via tiny [bigsmile]) så UM har varit viktigt för mig i år. Flyttade/flydde från min mamma i slutet på 2011 och har bott hela 2012 med pappa vilket har varit underbart.

Har lärt mig laga mer mat och har utvecklats massa men har också blivit mycket sjukare än innan och har på sätt och vis hoppat av gymnasiet.

2011 var typ _sämst_, var i samma relation som med den jag var med i början på 2012 och blev verkligen skadad, vilket jag får "betala för" nu. Glad dock att jag befinner mig på ett helt annat ställe.

2012 får VG. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Planen var att jag skulle bli så full att hon skulle tvingas bära hem mig så som hon gjort mot mig några gånger, men jag blev bara lite lätt odräglig och babblig. Nog tur, tror jag är för tung för att hon ska orka bära mig.

Hahaha, åh jag saknar henne lite extra nu.


   
SvaraCitera
mynona

Mycket utvecklande och förlösande, jag har insett så mycket och förlorat så mycket och blivit medveten om så mycket. Jag tror att nästa år kommer att fortsätta på det sättet och leda till avgöranden och fullföljanden. En utvecklingskedja satte igång förra året, fullföljdes detta år och kommer att leda till avgöranden under nästa.


   
SvaraCitera