Forumet - Hur vet jag?

Hur vet jag?

1578 0 45
Jag har träffat en urmysig kille på bussen och vi har snackats vid ett antal gånger. Jag är helt klart lite smått förtjust i hans personlighet. Men jag har som alltid väldigt svårt att avgöra hur han känner eller tänker.

Imorse satt vi och snackade igen och det flyter alltid på och känns inte obekvämt. Han frågar mig mycket och verkar nyfiken på mitt liv. Har också märkt att han sneglar åt mig lite då och då. När jag gick av bussen blev jag lite fundersam för när jag passerat ut genom bakdörren och tittar upp mot rutan där han sitter så märker jag att han tittar ner mot mig med en öm blick.

Frågan är nu hur jag ska tolka detta? Är lätt snack, sneglande blickar och ömma blickar bra tecken? Detta verkar kanske självklart för många att svara på, men själv blir man lite osäker. För man går alltid runt och tänker att det kan betyda något helt annat.

Han frågade vad jag skulle göra i helgen. Vi båda hade inget direkt på gång. Jag ville fråga om vi kan göra något. Men där tog min blyghet över och jag blev osäker. Borde jag satsa och kanske be om en träff?

Spana också in:

holdingon:

Jag har träffat en urmysig kille på bussen och vi har snackats vid ett antal gånger. Jag är helt klart lite smått förtjust i hans personlighet. Men jag har som alltid väldigt svårt att avgöra hur han känner eller tänker.

Tyvärr, men nej jag är inte kär i dig[n]