Aviseringar
Rensa alla

Hur vet jag att en tjej gillar mig?


Ämnesstartare

Jag är en kille i sjuan som gillar en i andra klassen.
Vi gick tidigare i samma klass tvån till femman och vi var ganska nära vänner, men jag hade inget direkt intresse då.
Nu är det annorlunda, jag tycker om henne jättemycket .
När vi är i uppehållsrummet brukar hon kolla extra på mig, men gillar hon mig för det. På fb när vi chattar skriver hon hjärtan, men det gör väl alla tjejer till killar.
Tack i förhand.


   
Citera

Det är mycket möjligt att hon gillar dig, men det kan också vara så att hon tycker om dig som en god vän. Umgås ni på fritiden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte så ofta, vi brukar mest kolla på fotboll tillsammans med några kompisar, eftersom vi är fotbollsintresserade, men nu på vintern går det inte [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Choklad. Brudar gillar choklad! Lycka till


   
SvaraCitera

Scousepowa:

Inte så ofta, vi brukar mest kolla på fotboll tillsammans med några kompisar

Skulle du våga umgås med bara henne någon gång? Ni kan kolla på en film tillsammans, eller fika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte om jag vågar det.
Jag är en person som bjuder på sig själv asmycket, men när det kommer till tjejer blir jag genast tomatens brorsa.[blush]
Hur ska jag fråga det då?


   
SvaraCitera

Scousepowa:

Jag är en person som bjuder på sig själv asmycket, men när det kommer till tjejer blir jag genast tomatens brorsa.[blush] Hur ska jag fråga det då?

Bara att du frågar "Har du lust att ta en fika och se en film på Fredag?" eller "Har du lust att hitta på något kul i veckan?" Det är inte konstigt att fråga sina kompisar sådant. Det värsta som kan hända är att hon inte vill det, men fråga!


   
SvaraCitera

Omar Ali:

Choklad. Brudar gillar choklad! Lycka till

Men vad du drar alla över en kam [sad]
Hur skulle det se ut om han kom med en chokladask till skolan från att inte ha vågat prata med henne?


   
SvaraCitera

om du frågar henne och hon säger ja, så vet du det typ. om hon inte är mytoman, men då kan du tänka att det är tvärtom vad hon säger.


   
SvaraCitera

fast bli inte tillsammans med någon mytoman, jag tror det är skitjobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

fast bli inte tillsammans med någon mytoman, jag tror det är skitjobbigt


   
SvaraCitera
ohjens

Omar Ali:

Choklad. Brudar gillar choklad! Lycka till

gör vi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Le nästa gång du ser henne, se om hon ler tillbaks.

Typ håll hennes hand eller något när du är med henne och se om hon håller tillbaks, well u get the point 😉


   
SvaraCitera

Om hon säger jag gillar dig så vet du.


   
SvaraCitera
HELP!!

Jag är jätte kär i en tjej. Jag ska förklara för er vad som händer.
1. Hon ler och kollar på mig i klassrummet. När jag kollar dit så kollar hon bort.
2. Hon verkar gilla mig fast hon ignorerar mig lite. När vi arbetar tillsammans så är hon vid min sida.
3. Hon vet att jag är jätte kär i henne men verkar som hon vill att jag frågar henne först.
Vad säger ni??


   
SvaraCitera