Aviseringar
Rensa alla

Hur vet jag att han "gillar" mig?


Ämnesstartare

Det råkar vara såhär att jag och en kille som är ett år äldre än mig har börjat "flörta" lite.
Vi pratade för första gången på två år på ett läger förra veckan och det klickade verkligen.
Och efter att vi hade pratat på lunchen så efter det så satte han sig nästan hela tiden bredvid mig trots att hans vänner satt någon annanstans.
Och när vi kramades hejdå så smekte han min rygg innan han släppte.
Kan det betyda något eller inbillar jag mig bara?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fråga honom inte oss. något betyder det ju iaf


   
SvaraCitera

OF 5:

fråga honom inte oss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

fråga honom inte oss. något betyder det ju iaf

Men jag är feg. xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LauraE:

Men jag är feg. xD

då får du la leva i ovetande då


   
SvaraCitera

Det betyder något, men var beredd på att det kanske inte heller gör det.
Bara så att du inte blir krossad... men fråga honom på "skoj" typ.[cheers]


   
SvaraCitera

LauraE:

Vi pratade för första gången på två år på ett läger förra veckan och det klickade verkligen.

LauraE:

efter att vi hade pratat på lunchen så efter det så satte han sig nästan hela tiden bredvid mig trots att hans vänner satt någon annanstans.

LauraE:

när vi kramades hejdå så smekte han min rygg

Go for it! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver ju inte fråga honom på en gång, hitta på något med honom istället och se vad som händer.

Vet inte eran ålder eller hur stämningen är mellan er men om det är lämpligt så kan du ju t ex om ni är ute och går, hålla hans hand. Ifall ni sitter ner kan du sucka lite trött och luta huvudet mot hans axel. Du kan testa att ge honom en puss på kinden som hej då istället för en kram. Eller hälsa med en puss på kinden. Det är inte alls konstigt att göra, om det känns konstigt så är det för att du gillar honom och det skapar nervositet. Men du vet; Den som vågar,vinner!

Tricket är egentligen att skapa lite oskyldig kroppskontakt och eskalera (dvs öka kontakten) och om han svarar positivt eller börjar ta initiativ själv så kan du tillslut med gott självförtroende säga att du gillar honom,och fråga om han gillar dig.

Om han inte reagerar negativt så finns det helt klart en chans! Reagerar han positivt så kommer det gå galant. Men jag skulle inte fråga direkt om ni ska bli ihop eller så,däremot om han frågar så är det bara att säga ja,ifall det är vad du vill. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WaterTiger:

Tricket är egentligen att skapa lite oskyldig kroppskontakt och eskalera (dvs öka kontakten) och om han svarar positivt eller börjar ta initiativ själv så kan du tillslut med gott självförtroende säga att du gillar honom,och fråga om han gillar dig.

Det där var det bästa tipset ever! xD Tack så mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk borde lära sig att känna hur de känner. det är väl för fan inte hela världen att bli nekad.


   
SvaraCitera