Aviseringar
Rensa alla

Hur vet jag när en tjej gillar mig?


Ämnesstartare

Är det när hon kollar mycket på mig eller när hon håller på med mig eller är det när hon beter sig konstigt när hon är med dig

Berätta lite om era erfarenheter


   
Citera
Ämnesstartare

När jag gillar en kille så glor jag.
Ja, eller också så försöker jag med all min makt att undvika denna person, igenom att inte glo, nästintill ignorera.

Ofta har det varit för att jag inte vågat visa mitt intresse. Varför?
Osäkerhet. Samma tankar som du själv har, undrar om han ens ärkt mig, undrar hur jag skulle märka om jag är intresserad.

Bla bla bla. Fjanteri helt enkelt.


   
SvaraCitera

Hon säger det [y]


   
SvaraCitera

Tjejer gillar ingen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det märker man, för det mesta. Beror ju på hur och var man träffas för det mesta, vad som är ens första intryck. Skolan, fest, någon fritidsorganisation..

Men för det mesta märker man det helt enkelt. I slutändan vet dock inget säkert förrän kyssen kommer. Så är det för mig i alla fall.


   
SvaraCitera

När jag gillar någon så vågar jag iten riktigt ta intiativ till att träffas o.s.v då jag är rädd för att bli dissad. hah. men annars är jag väl mycket runt denna personen eller tvärtom...[tard]

när någon gillar mig så vill han väl träffas ofta och hänga med mig typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Tjejer gillar ingen

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

När jag gillar en kille så glor jag.

Du är en läskig kvinna...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guzze90:

läskig kvinna

Tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lollet:

Hur vet jag när en tjej gillar mig?

1. När hon är angelägen om att höra av sig mycket till dig och är flirtig/glad samt kanske försöker få dig att bjuda ut henne o vise versa.
2. När hon vid möte "pekar" med sitt kroppspråk mot dig mycket så tyder det på intresse (läs mer om kroppspråk i böcker eller på nätet om du inte vet vad jag menar)
3. När hon anstränger sig för att försöka få kroppskontakt med dig.

Det är väl de mest subtila sakerna jag kan komma på.
Annars kan man ju som tjej säga det rakt ut - men oftast går det bättre om det sker en naturlig connection, utan ord som "Jag gillar dig".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack så mycket Ceksi de kommer säkert hjälpa mig att hitta en tjej som gillar mig (:

kanske till och med gifta mig med tjejen =D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ceksi:

1. När hon är angelägen om att höra av sig mycket till dig och är flirtig/glad samt kanske försöker få dig att bjuda ut henne o vise versa.
3. När hon anstränger sig för att försöka få kroppskontakt med dig.

Eller så gör hon allt detta, men tänker iaf inte på dig som mer än en kompis. trust me, been there done that:P


   
SvaraCitera

Matt3:

Eller så gör hon allt detta, men tänker iaf inte på dig som mer än en kompis. trust me, been there done that:P

Samma här =) den där kompiszonen är farlig och man ska akta sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

precis, vissa är av den lite mysigare och flirtigare sorten, vilket kan ge en falska förhoppningar. andra är mer diskreta och kanske knappt visar vem man är intresserad av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lollet:

tack så mycket Ceksi

Jag är glad att vara till hjälp [party]

Lollet:

de kommer säkert hjälpa mig att hitta en tjej som gillar mig (:

kanske till och med gifta mig med tjejen =D

hahaha, lycka till man [cheers]

Matt3:

Eller så gör hon allt detta, men tänker iaf inte på dig som mer än en kompis

Yes, men jag tror det märks ganska tydligt när man bara vill vara vän eller mer faktiskt för man släppr in personen man gillar mer, man uppvaktar den mer o.s.v. och får man bra respons då är de ju fritt fram.


   
SvaraCitera