Aviseringar
Rensa alla

hur vet jag om en kille gillar mig?


Ämnesstartare

Hur vet jag om en kille gillar mig? Förutom att fråga honom såklart. Vad brukar killar egentligen göra/säga om dom är kära i någon? Och hur kan jag va säker på att han gillar mig?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Dem försöker få din uppmärksamhet, dem når ut till dig på olika sätt. Dem kontaktar dig (ofta?). Dem kanske visar viss närhet. Deras blick kanske ligger på dig när ni är i en grupp, såna där saker. Dem har ett genuint intresse i dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man vet aldrig förs man frågar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo men är inte alla killar sånna? Asså vare sig dom gillar nån eller inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NicoleF:
Jo men är inte alla killar sånna? Asså vare sig dom gillar nån eller inte

Killar är ingen homogen grupp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

38 minuter tog det innan den meningen kom. Hade gissat på mindre. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vissa visar absolut inget alls så bäst att ta reda på själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw: Dem

men gu lär dig! Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

men gu lär dig! Rodnar

jag ska begå seppuku


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd: 38

33 för helv


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Fkpaw:
Dem försöker få din uppmärksamhet, dem når ut till dig på olika sätt. Dem kontaktar dig (ofta?). Dem kanske visar viss närhet. Deras blick kanske ligger på dig när ni är i en grupp, såna där saker. Dem har ett genuint intresse i dig. 

Om det vore så enkelt! Det behöver inte alla gånger röra sig om sådan form av kärlek utan kan vara utav den vänskapliga formen. Fast vad vet jag, är sämst på signaler och tänker alltid att folk antingen jävlas eller är förvirrade. 


   
SvaraCitera

Z0dd:
38 minuter tog det innan den meningen kom. Hade gissat på mindre. 

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:

33 för helv

Ursäkta, skulle ha klickat mig in tidigare Söt
Eller så kunde någon annan ha tagit på sig "ansvaret" Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Om det vore så enkelt! Det behöver inte alla gånger röra sig om sådan form av kärlek utan kan vara utav den vänskapliga formen. Fast vad vet jag, är sämst på signaler och tänker alltid att folk antingen jävlas eller är förvirrade. 

är ju assvårt men man brukar kunna känna tycker jag. blickar o sådana där små saker gör så jättestor skillnad. undermedvetet typ. fast tycker jag är rätt bra på sånt :))


   
SvaraCitera