Aviseringar
Rensa alla

Hur vet jag om hon är intresserad av mig?


Ämnesstartare

Tja är en kille på 15 år och har precis varit på en utbildning/läger med nåra från min skola i 3 dagar.
En tjej jag har gillat ända sedan hon börjat på vår skola i 7:an var med. Vi hade inte snackat så mycket innan men det börja vi göra där.
Vi snacka, skämta, kramades, hon typ höll på med mig tog på mig (på skoj) och komma in till vårt rum och la sig i min säng när jag var där, höll på med mitt hår mm. Hon är hur snygg som helst, skit snäll, rolig, gullig och mycket mer 🙂 Ja är inte den skitsnygga killen som alla vill ha men inte den fullaste heller, är ganska blyg om man inte känner mig. Skulle göra allt för att få min tjej att må och ha det bra.

Väldigt tacksam för svar! 🙂


   
Citera

Du frågar...


   
SvaraCitera

Loxis:

Vi snacka, skämta, kramades, hon typ höll på med mig tog på mig (på skoj) och komma in till vårt rum och la sig i min säng när jag var där, höll på med mitt hår mm

Svaret [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo men några gör ju bara så, dom behöver ju inte gilla en för det :/


   
SvaraCitera
Exner

Frågan om hon vill hitta på något tillsammans, som du tror att hon kan gilla. Om hon säger blankt nej, är du nog ganska nära svaret.


   
SvaraCitera

Loxis:

Jo men några gör ju bara så, dom behöver ju inte gilla en för det :/

Fråga henne då om du är osäker.
Men beroende på hur gammal du är så brukar tjejer vara intresserade i yngre ålder om de gör sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ny på UM så kan typ inget, raga inte för jag skriver såhär.

Jo har gjort de men hon kunde inte för hade träning hela dagen 🙁
Är också jävligt osocial när jag är själv med en tjej som jag inte känner så bra...
@ Exner

Vi går ju i 8:an i olika klasser och har olika tider och hon brukar gå med sina vänner så blir nog lite svårt 🙁 @ knarko

+ hon tog min mobil och 5 min senare hade jag 20 pic på henne 🙂 som att hon vet att ja gillar henne eller nått 🙂


   
SvaraCitera

Loxis:

Ny på UM så kan typ inget, raga inte för jag skriver såhär.

Markera den texten du vill citera och tryck på citera längst ner till höger sen.

Loxis:

Vi går ju i 8:an i olika klasser och har olika tider och hon brukar gå med sina vänner så blir nog lite svårt

fråga om hon kan på någon helgdag då


   
SvaraCitera

Loxis:

inte den fullaste heller,

pjuuh


   
SvaraCitera

Fråga henne.


   
SvaraCitera

Hon gillar dig, det är ju uppenbart. Go for it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Fråga henne.

jo det är ju klart vrf har jag inte tänkt på det innan...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fingerprints:

pjuuh

jo förlåt då, men ser inte ut som ett mobboffer iaf.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Knarko:

fråga om hon kan på någon helgdag då

kan det vara bra om hon tar med en kompis och jag gör det för då är det typ helt lungt, men när jag är själv då är det som tiden stannat...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

RyalNotch:

Hon gillar dig, det är ju uppenbart. Go for it.

jag suger på att snacka men har sms:at henne lite för att se om det är något, hon värkar inte jätte intresserad av mig men kanske ska vara med henne istället för att bedömma efter ett sms.


   
SvaraCitera

Loxis:

jo det är ju klart vrf har jag inte tänkt på det innan...

[zzz]


   
SvaraCitera

Loxis:

jag suger på att snacka men har sms:at henne lite för att se om det är något, hon värkar inte jätte intresserad av mig men kanske ska vara med henne istället för att bedömma efter ett sms.

Ja, träffa henne. Om du inte kan bara berätta hur du känner och fråga hur hon känner så får du vänta till rätt stund att kyssa henne. Du lär märka om hon gillar dig då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RyalNotch:

Ja, träffa henne. Om du inte kan bara berätta hur du känner och fråga hur hon känner så får du vänta till rätt stund att kyssa henne. Du lär märka om hon gillar dig då.

asså låter så nice att kunna göra så, saknar det sjukt. Helt ärligt blir jag avundsjuk på andra par [sad] men tror jag ska bygga upp det lite iställetför att bara gå direkt på ett förhållande. eller?[smile]


   
SvaraCitera