Aviseringar
Rensa alla

Hur vet jag om hon gillar mig?


Ämnesstartare

Hej jag heter Alex och är 15 år.
När jag gick i 6:an så frågade jag chans på en tjej (hur dum får man vara?) svaret blev ju inte det man förväntade sig, ''jag gillar dig mer som vän''. Men under de senaste fyra åren har vi bytt blickar med varann och det får mig att undra om hon gillar mig eller om hon bara tycker jag är konstig (?) eller snygg. Ni tjejer där ute, hur vet en kille om en tjej gillar en? Snälla svara och lämna gärna en massa frågor!
/Alexander


   
Citera
Ämnesstartare

Fråga henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo men kanske man vill vara säker innan man går inn för ett direkt svar. Sen kanske jag måste visa henne att jag gillar henne? Kanske bjuda ut henne på bio med några av henne kompisar ect. Men det jag är rädd för är att jag bara har 3-4 månader kvar innan klassen löses upp och antagligen aldrig mer kommer ses.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror hon e sugen på o lobotomera dej[chocked] men det är ju bara min åsikt kanske skulle fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror jag har en plan hur hon ska veta att jag gillar henne. Först ska jag fråga en av hennes kompisar ifall hon har en pojkvänn, om inte vad hon tycker om mig. Sen hade jag tänkt att bjuda ut henne och sina kompisar med några av mina till bio och då har jag tänkt att fråga genom henne, då kanske hon fattar läget. Sen kanske börja prata mer med henne etc. Ända tills det känns bra att fråga om hon vill gå och ta en fika eller lunch.
Vad tycker ni om det? Låter det bra?
/Alexander


   
SvaraCitera

Hon kanske bara uppskattar uppmärksamheten från dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Hon kanske bara uppskattar uppmärksamheten från dig.

Hur menar du då? Utveckla gärna! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En annan sak som kanske betyder att hon är intresserad av mig var idag på slöjden. Hon hade nog sett att jag kollade på henne och då stirrade hon ut i det blanka och liksom bet sig på underläppen ett tag..... har ingen aning vad det betyder i verkligheten men jag tyder det som att hon är intresserad av mig. Men så ni vet så pratar vi aldrig så det är ganska stelt mellan oss sedan min super fail i 6:an. Så kanske bra om jag tar det lugnt i början och tar reda på lite mer?
/Alexander


   
SvaraCitera

Gör närmanden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Gör närmanden.

Jo skulle funka om det inte är så stelt som det är sen är hon väldigt blyg av sig. Jag tror jag måste ta det lungt i kanske en månad för att mjukna upp det lite. Eller så har jag inte förstått ditt citat riktigt. Men menar du som att kanske äta lunch med tjejerna etc?
/Alexander


   
SvaraCitera

Alexander7938:

Jo skulle funka om det inte är så stelt som det är sen är hon väldigt blyg av sig. Jag tror jag måste ta det lungt i kanske en månad för att mjukna upp det lite. Eller så har jag inte förstått ditt citat riktigt. Men menar du som att kanske äta lunch med tjejerna etc?
/Alexander

Gör det som känns bäst.


   
SvaraCitera

Alexander7938:

Hur menar du då? Utveckla gärna! 🙂

jamen hon är liksom inte intresserad men uppskattar bekräftelsen du ger henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

jamen hon är liksom inte intresserad men uppskattar bekräftelsen du ger henne.

Jo kan vara så men tycker att fyra år av tittande måste betyda någonting, tycker jag. Men ska höra med en av hennes närmaste vänner ifall jag har någon chans...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alexander7938:

/Alexander

Alexander7938:

/Alexander

Alexander7938:

/Alexander

Alexander7938:

/Alexander

Okej vi har fattat det nu..

Alexander7938:

tycker att fyra år av tittande måste betyda någonting

Man måste ju kolla någonstans om man inte vill riskera att göra illa sig..[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och, var inte så säker att hon alltid kollar på dig.. hon kan kolla på vad som helst runt om kring dig och det ser ut som att hon tittar på dig..


   
SvaraCitera