Aviseringar
Rensa alla

Hur vet man att man är snygg?


Efter ett tag lär man sig se genkluster som korresponderar med känslomässiga arketypkopplingar, då blir det intressant och slutar vara jobbigt för det mesta.


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

haha, skum tråd...


   
SvaraCitera

När man är snygg försöker folk ta på en och sånt. Rätt läskigt.


   
SvaraCitera

iddqd:

När man är snygg försöker folk ta på en och sånt. Rätt läskigt.

ord - men inte läskigt

nämen
finns som en annan sa, flera olika saker som gör en snygg, ibland tycker man inte att någon är snygg förens man lärt känna dem...

Tryggare Bob:

Fokusera på dig själv och var ditt bästa jag.

Tryggare Bob:

Att personen vågar vara sig själv och är självsäker och har drivkraft.

men sedan är det att vara fysisk attraherad, som t ex... kolla in henne/honom! fan va nice... classic, men detta som pojken säger..

Tryggare Bob:

Det varierar väldigt mycket vad olika människor tycker är snyggt

sedan är det i tycke om vad majoritet tycker om du bryr dig om vad omgivningen tycker, är det alla i slag? folkgrupp? du kanske inte bryr dig om vad alla emos tycker om dig mer än t ex fjortis killarna?

I min klass i både gymnasiet och grundskolan har jag varit delad snyggast med en annan... detta är då dock bara vad klassen (tjejerna i klassen) tycker...

men till din fråga...

Fozz:

Som rubriken säger, hur vet man att man är snygg?

Det finns bara två ögon som ska tycka du är snygg! Det är dina! Om du är snygg i dem så vet du att du är snygg, ditt självförtroende höjs osv... om inte, börja träna, när man rör sig fysiskt skapar kroppen olika ämnen som gör att man mår bättre o resultat ger dig bättre självförtroende!

Mitt självförtroende går upp o ner hela tiden, från morgon till kväll, beroende på humör... men efter en riktigt bra träning som jag kämpat hårt på så är jag alltid redo på att gå ut i krig (finna tjejer) eftersom jag känner mig självsäker, snygg o grym!


   
SvaraCitera

Jag vet inte riktigt hur de som är snygga får reda på det, om de vet det. Antagligen har väll någon talat om det för dom återkommande gånger eller så känner personen ifråga det på sig. Eller kan det ju vara en kombination.


   
SvaraCitera

snygg[cool]
<------


   
SvaraCitera