Aviseringar
Rensa alla

Hur vet man att någon är intresserad av en?


Ämnesstartare

fattar inte en sak: känner flicka som är två-tre år äldre än mig, hon verkar vettig, klok och timid. men hon läser veckorevyn regelbundet??? men det märks ej att hon skulle vara dum i huvudet. läser hon den med genuint intresse, eller bara för underhållningen. fattar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klistra tråden då [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ni legat med varandra än? Jo, det är visst en relevant fråga! Smeknamn innan ligg signalerar "Jag vill ligga, men inte mer". Smeknamn efter ligg betyder "Jag vill öigga, på regelbunden basis". En kille som ger dig smeknamn innan har alldeles för bra självförtroende. Ju mer vi gillar er, desto mer nervösa blir vi.
[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Klistra tråden då

oki men kanske tas bort av nån som mer har hand om den här forumdelen. oki oki.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

oki men kanske tas bort av nån som mer har hand om den här forumdelen. oki oki.

Äh men bättre med en tråd istället för 10000 trådar där alla frågar om samma sak [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra tips, skall tänka på när jag träffar tjejer[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte lite generaliseringar, särskilt sms-guiden. Skulle en tjej använda den när hon tolkade mina sms skulle hon fullständigt vara ute och cykla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Inte lite generaliseringar, särskilt sms-guiden. Skulle en tjej använda den när hon tolkade mina sms skulle hon fullständigt vara ute och cykla.

jag hoppas verkligen att de flesta killar inte är som i guiden, utan istället som du[smile] det vore lite hemskt annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cineasten:

jag hoppas verkligen att de flesta killar inte är som i guiden, utan istället som du[smile] det vore lite hemskt annars.

Jag kan inte svara för andra killar och jag skiljer mig ganska mycket från den vanlige killen. Har tyvärr upplevt många av släktet som betett sig åt helvete. Men, ja, som sagt var nog det där lite väl illa. Var ju lite gjort för att framställa mannen som beräknande och i dålig dager.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jag kan inte svara för andra killar och jag skiljer mig ganska mycket från den vanlige killen.

okej. hur då till exempel?[smile]

Nachac:

Men, ja, som sagt var nog det där lite väl illa. Var ju lite gjort för att framställa mannen som beräknande och i dålig dager.

ja, jag tyckte också det. och tur är väl det[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cineasten:

okej. hur då till exempel?[smile]

Exempelvis tittade vi på en dokumentär på svenskan på manligt och kvinnligt tankesätt. Givetvis generaliserande, men förmodligen ligger det något i det. Jag kände mig hursomhelst väldigt träffad, av beskrivningen av kvinnan.

I övrigt avskydde jag fotboll redan som liten och umgicks mycket med tjejer, och gör än idag. Jag är förhållandevis ohändig, men empatisk och så vidare. Det är förstås mer, men att beskriva hela min personlighet skulle ta ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Exempelvis tittade vi på en dokumentär på svenskan på manligt och kvinnligt tankesätt. Givetvis generaliserande, men förmodligen ligger det något i det. Jag kände mig hursomhelst väldigt träffad, av beskrivningen av kvinnan.

okej. tycker du att det är bra eller dåligt?

Nachac:

I övrigt avskydde jag fotboll redan som liten och umgicks mycket med tjejer, och gör än idag. Jag är förhållandevis ohändig, men empatisk och så vidare.

att vara empatisk är ju bra mycket bättre än att vara händig[smile]

Nachac:

Det är förstås mer, men att beskriva hela min personlighet skulle ta ett tag.

jag ser fram emot att få reda på mer om din personlighet[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag tycker om någon som närmar sig mig så blir jag oftast spänd och tittar överallt förutom på personen. Brukar mest koncentrera mig på att andas.

Brukar därför inte heller tycka om att kyssas speciellt då det mest känns ansträngt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cineasten:

okej. tycker du att det är bra eller dåligt?

Neutralt. Jag är som jag är och jag älskar mig själv, så jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt. Man definieras inte av sitt kön eller sin sexualitet.

cineasten:

att vara empatisk är ju bra mycket bättre än att vara händig[smile]

Det beror ju på hur man ser det. Båda behövs ju, men jag är definitivt mer en människopeson än en sak/hantverksperson. Helt löjligt empatisk, på gott och ont.

cineasten:

jag ser fram emot att få reda på mer om din personlighet[smile]

Du kan ju kanske pma så kanske du får msn.


   
SvaraCitera