Aviseringar
Rensa alla

Hur vet man att någon är intresserad av en?


Underlig:

Hon gnider sig mot dig i onödan när hon går förbi

får nog ta o sluta med det där, det blir för uppenbart på nåt vis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Caisa_15:

får nog ta o sluta med det där, det blir för uppenbart på nåt vis

Ju uppenbarare desto bättre? Avskyr allt vad socialt spel heter.


   
SvaraCitera

Nachac:

Ju uppenbarare desto bättre? Avskyr allt vad socialt spel heter.

jo, men ingen lätt grej att undvika helt o hållet alltid. tycker nog de flesta egentligen, men kan ju vara känsligt attvara brutalt ärlig ibland oxå... ? om man inte är intresserad menar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Caisa_15:

jo, men ingen lätt grej att undvika helt o hållet alltid. tycker nog de flesta egentligen, men kan ju vara känsligt attvara brutalt ärlig ibland oxå... ? om man inte är intresserad menar jag.

Så det är bättre att gå som katten runt het gröt? Och dra ut på lidandet? Chansen att man är totalt ointresserad är i ett sådant läge då den ene faktiskt får fram ganska osannolikt och finns inte intresse då finns det inte sedan heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkofag:

bild

Haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är som sådan att när jag ser personen jag är intresserad av så blir jag nervös och söker inte ögonkontakt. Visst jag tittar gärna på killen men så fort det ser ut som att han ska kolla åt mitt håll viker jag med blicken för jag är så rädd för ögonkontakt med en kille jag är attraherad av. Kompisar har jag inga problem att ha ögonkontakt, då jag inte överhuvudtaget känner någon sexuell attraktion till dem.
Jag söker någon slags diskret kontakt med killen, men direkt ögonkontakt är läskigt. Råkar jag då möta killens blick, ler jag generat och tittar bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Det signalerar också att han tror att du är lite dum i huvudet. Förlåt, men killar tror alltid att de är smartare än du. Och eftersom 95% av killars humor utgörs av ironi tar han för givet att du inte fattar det.

Snälla kan du förklara det här igen med andra ord, för en tjej som är dum i huvudet? [blush] jag behöver verkligen veta, nämligen. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

Snälla kan du förklara det här igen med andra ord, för en tjej som är dum i huvudet? [blush] jag behöver verkligen veta, nämligen. [rolleyes]

Du få smile, du dum i huvudet. [cute] Enligt den där hemsidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

oki men kanske tas bort av nån som mer har hand om den här forumdelen. oki oki.

Jag tar han dom den är forumedelen och jag hade också klistrat den [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag tar han dom den är forumedelen och jag hade också klistrat den

^______^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag tar han dom den är forumedelen och jag hade också klistrat den

[bigsmile]

Kände att det behövdes [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obs: är den där killen med korta sms. bara att jag stavar som ett mongo på msn pga är exalterad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Du få smile, du dum i huvudet. Enligt den där hemsidan.

jaha, nu fattar jag..[crazy] de måste förklara sin ironi med smileys. Men vem fan måste inte det? Vem tar risken att bli missförstådd egentligen? Både tjejer och killar missförstår ju!! JÄTTEnormalt att man fattar humor på sms liksom (ironi)..


   
SvaraCitera

Jävligt bra skriven tråd !


   
SvaraCitera