Aviseringar
Rensa alla

Hur vet man att någon är intresserad av en?


det mesta stämde ju ganska gra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orimligt.


   
SvaraCitera

Pendulum:

Jag söker någon slags diskret kontakt med killen, men direkt ögonkontakt är läskigt. Råkar jag då möta killens blick, ler jag generat och tittar bort.

Jag gör likadant, high five! [bigsmile]

Jag skulle nog för övrigt aldrig våga ta kontakt med någon jag känner mig attraherad av. Visserligen har jag lite smått social fobi, så jag ogillar att komma i kontakt med människor över huvud taget.


   
SvaraCitera

Förresten är det ganska obehagligt när folk nämner mitt namn hela tiden när de pratar med mig. Min gamla kurator gjorde det, jag blev helt psykad utav det. [tard]


   
SvaraCitera

Run Riot:

Förresten är det ganska obehagligt när folk nämner mitt namn hela tiden när de pratar med mig. Min gamla kurator gjorde det, jag blev helt psykad utav det.

hehe om det är nån man precis mött på krogen/fest kan det vara nödvändigt för killen att nämna namnet för att komma ihåg det... tjejen blir ju lite [tired] när man inte ens kmr ihåg namnet...vilket är classic (;

jag känner mig lite som en exemplarisk kille då jag känner igen mig på hela texten

well written even though you didnt wrote it (:


   
SvaraCitera
Åtta

Jag har på något vis lyckats missa den här tråden helt, men hur som helst måste personen som skrivit den första listan (guiden till hur man som tjej vet att en kille är intresserad utav en) helt varit ute och cyklat. Jag menar:

Underlig:

En intresserad man kan inte sluta vara/eller vilja vara intresserad av vad du säger

Loo-hoool.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Loo-hoool.

Vill bara påpeka att jag inte skrivit det, att det är en KOPIERAD text. >Påpekar<


   
SvaraCitera
Åtta

Underlig:

Vill bara påpeka att jag inte skrivit det, att det är en KOPIERAD text. >Påpekar<

Jo, jag förstod det. Pratade om den som skrivit originaltexten.


   
SvaraCitera

sexmeister:

tjejen blir ju lite [tired] när man inte ens kmr ihåg namnet...vilket är classic (;

Skulle aldrig jag bli. Jag förstår bristerna med att vara människa, så jag bryr mig inte om dem.


   
SvaraCitera

Nästan allt stämmer på tjejen jag gillar [y]
Ska jag köra? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Underlig: En intresserad man kan inte sluta vara/eller vilja vara intresserad av vad du säger
Loo-hoool.

[love][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett sätt att veta: summera siffrorna i hennes och ditt personnummer, ju fler gemensamma nämnare desto lägre chans [cute]


   
SvaraCitera

Underlig:

Hon rör sig i håret när hon lägger märke till dig

Det här händer mig rätt ofta faktiskt. Tyvärr kan man ju inte bara börja snacka med någon man går förbi på gatan. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ajin:

Nästan allt stämmer på tjejen jag gillar
Ska jag köra?

göööööört [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(45345 år senare...heheh)


   
SvaraCitera