Aviseringar
Rensa alla

Hur vet man egentligen om man spelar i samma liga?


Ämnesstartare

Jo alltså jag har ett tag funderat på vad de är, rent utseendemässigt som säger att man spelar i "samma liga". Jag menar, killar och tjejer är ju uppbyggda på olika sätt. De är ju oftast så att killar ska ha andra attribut än vad tjejen "bör" ha. 

Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men jag som är en lång och smal kille. Kan jag då kräva en lång och smal tjej eller vad är det som säger att jag är "värd" henne eller inte?


   
Citera

Åh men nej, tänk inte ens sådär, utseendet är så jäkla oviktigt i slutändan. Man passar ihop med folk man trivs med. 

Sen obs, man kan aldrig "kräva" någon. 


   
SvaraCitera

"Ligor" är bara trams. Men... känner man sig värd någon är man i samma liga. Annars inte.


   
SvaraCitera

eh? har du inte hört talas om fenomenet där snygga killar blir ihop med fula tjejer och vice versa? det är samma personer som talar om "ligor" som uppmärksammar detta och därmed förfaller också hela det systemet.

det kanske är applicerbart om man bara är ute efter ligg och då tror man att man har större chans för att man också ser bra ut. men det räcker ju inte med att bara komma fram och se söt ut, så uppenbarligen krävs liite annat än utseende ur den aspekten också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:
"Ligor" är bara tramsarrow-10x10.png. Men... känner man sig värd någon är man i samma ligaarrow-10x10.png. Annars intearrow-10x10.png.

rent utseende pratar jag nu..

Fingerprints:
Åh men nej, tänk intearrow-10x10.png ens sådär, utseendet är så jäkla oviktigt i slutändan. Manarrow-10x10.png passar ihop med folk man trivs medarrow-10x10.png

Sen obs, man kan aldrig "kräva" någon. 

Haha okej de var dåligt formulerat, menarrow-10x10.png man kan ha som en "mall" över ungefär hur sin tjej ska se ut. Å då menar jag att om man t.ex är lång, smal kille om man har "rätten" att ha ett sånt krav på sin partner. 


   
SvaraCitera

tjooooo: Å då menar jag att om man t.ex är lång, smal kille om man har "rätten" att ha ett sånt krav på sin partner.

tycker fortfarande detta låter puckat


   
SvaraCitera

tjooooo:

rent utseende pratar jag nu..
Haha okej de var dåligt formulerat, menarrow-10x10.png man kan ha som en "mall" över ungefär hur sin tjej ska se ut. Å då menar jag att om man t.ex är lång, smal kille om man har "rätten" att ha ett sånt krav på sin partner. 

Antingen tycker du nån e snygg eller inte? Vad är grejen


   
SvaraCitera

Man kollar ligatabellen


   
SvaraCitera

Du måste gå till din vårdcentral och fixa ett läkarintyg för vilken liga du tillhör.


   
SvaraCitera

Glöm inte att det ska stå med i ditt pass fr.o.m. 2015-03-31


   
SvaraCitera
reben

man kollar på den


   
SvaraCitera

tjooooo: Kan jag då kräva en lång och smal tjej eller vad är det som säger att jag är "värd" henne eller inte?

Vem hade du tänkt ställa dina krav till?
du får det att låta som en gisslansituation ju


   
SvaraCitera

nej du kan inte "kräva"


   
SvaraCitera

och du kan lika gärna träffa en kort och kurvig tjej som du klickar bättre med än en lång och snygg tjej. det är så mycket mer än utseende som spelar in. 


   
SvaraCitera

om man möter varandra under säsongen


   
SvaraCitera