Aviseringar
Rensa alla

hur vet man hur högt man kan spela utan att grannen störs


Lounge
Ämnesstartare

måste veta


   
Citera
Ämnesetiketter
Lounge
Ämnesstartare

aldrig brytt mig mer än tänkt efter men nu är det jätteviktigt!!!!!!!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

*ding ding ding ding ding ding ding*


   
SvaraCitera

eh vad har du för grannar
hör du nånsin nåt ifrån deras lgh
hur dags ska du spela
vad skadu spela


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

elverpigen:

eh vad har du för grannarhör du nånsin nåt ifrån deras lghhur dags ska du spelavad skadu spela

jag har fått klagomål och vill undvika d igen genom att jag ska flytta och vill ha bra omdöme föfan

hör bara ifrån en lägenhet när ahn bränner på basen utan helvete så hela husset skakar men jag brukar ju inte spela så högt

nu vågar jag knappt spela tappat verklighetsförankringen helt


   
SvaraCitera

monopol rimmar på avgrundsvål. sort of.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

d har fått nys om att jag ska flytta och frsöker sätta dit mig


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

ska spela denna


   
SvaraCitera

Spela på låg volym och gå utanför rummet och stäng alla dörrar och se om du kan höra vad som spelas, Kan du knappt höra så gör nog inte dina grannar det heller. Men sedan vet jag ju inte om du bor i ett hus som är byggt med skokartonger heller ^^


   
SvaraCitera

Har inte stället där du bor tider då man faktiskt får göra lite väsen utav sig?

Man måste ju självklart visa hänsyn till andra och inte spela cepe låtar som är allmänt störda på hög volym men dom andra i huset måste ju även dom respektera att allt folk inte vill sitta tysta och surpla kaffe på fat och doppa kakor i koppen hela dagarna och ha svintråkigt..


   
SvaraCitera

Annars så kan du ju fråga din granne hur högt du får spela ^^


   
SvaraCitera

Lounge:

jag har fått klagomål och vill undvika d igen genom att jag ska flytta och vill ha bra omdöme föfanhör bara ifrån en lägenhet när ahn bränner på basen utan helvete så hela husset skakar men jag brukar ju inte spela så högtnu vågar jag knappt spela tappat verklighetsförankringen helt

i värsta fan kan dujuta hörlurar
men brukar tänka att om musiken är lägre än en normalvolym på tvn äre ok
speciellt dagtid


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Olycklig:

Spela på låg volym och gå utanför rummet och stäng alla dörrar och se om du kan höra vad som spelas, Kan du knappt höra så gör nog inte dina grannar det heller. Men sedan vet jag ju inte om du bor i ett hus som är byggt med skokartonger heller ^^

är jättebra isolerat.. det som är grejen. men det var ett bra förslag!

Olycklig:

Man måste ju självklart visa hänsyn till andra och inte spela cepe låtar som är allmänt störda på hög volym men dom andra i huset måste ju även dom respektera att allt folk inte vill sitta tysta och surpla kaffe på fat och doppa kakor i koppen hela dagarna och ha svintråkigt..

jo, det har jag alltid gjort. men nu vågar jag nästan bara surpla kaffe på fat. 😛

elverpigen:

i värsta fan kan dujuta hörlurar
men brukar tänka att om musiken är lägre än en normalvolym på tvn äre ok
speciellt dagtid

aaa fast sitter nödvändigtvis inte vid datorn när jag lyssnar på musik

mm.. kommer bara våga spela lågt dagstid nu


   
SvaraCitera

vrid ner basen ordentligt, det är ju mest den som låter igenom och är jävligt irriterande.

var skaru flyttarå?


   
SvaraCitera

jag har gått ut och lyssnat hur högt det låter i trapphuset ett par gånger då vi haft fest.


   
SvaraCitera