Aviseringar
Rensa alla

hur vet man


Ämnesstartare

hur vet man om någon är kär i en? liksom det är den här nya killen som jag inprincip skriver med varje dag och vi skriver rätt så många hjärtan efter varje mening, minst ett oftast. Vill verkligen och orkar verkligen med ett till heartbreak, om ni läser min andra tråd så aa..
Kan ni ge tips eller tecken på om han gillar en?


   
Citera
Ämnesetiketter

Om jag säger såhär, vilka tecken har du på att han inte gillar dig?


   
SvaraCitera

ilovemichaelforever: Kan ni ge tips eller tecken på om han gillar en?

Om jag säger såhär, vilka tecken har du på att han inte gillar dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Om jag säger såhär, vilka tecken har du på att han inte gillar dig?

Han skriver inte ofta ibland men han spelar ju, sen har han varje dag den här veckan sagt att vi ska skypa men han ringer aldrig.


   
SvaraCitera

ilovemichaelforever: Han skriver inte ofta ibland men han spelar ju, sen har han varje dag den här veckan sagt att vi ska skypa men han ringer aldrig.

Okej, hur är han annars? Vill han att du ska tycka om honom? Försöker han imponera på dig?


   
SvaraCitera

ilovemichaelforever:  skypa men han ringer aldrig.

Han kanske väntar på att du ska ringa...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Okej, hur är han annars? Vill han att du ska tycka om honom? Försöker han imponera på dig?

det vet jag inte.. snäll.. sen skypade vi i lördags eller söndags och då mådde jag skit. Då kallade han mig gumman och gulle/gullet(hörde inte riktigt). Sen började han sjunga en asgullig låt som innehöll orden av my girl, men han sa sen att ville få mig att må bättre. xc


   
SvaraCitera

ilovemichaelforever: det vet jag inte.. snäll.. sen skypade vi i lördags eller söndags och då mådde jag skit. Då kallade han mig gumman och gulle/gullet(hörde inte riktigt). Sen började han sjunga en asgullig låt som innehöll orden av my girl, men han sa sen att ville få mig att må bättre. xc

Förvirrad Vet inte vad jag ska tycka. Har du träffat honom irl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Förvirrad Vet inte vad jag ska tycka. Har du träffat honom irl?

näh vi ska träffas i sommar


   
SvaraCitera

adaq:

Han kanske väntar på att du ska ringa...

Precis så.


   
SvaraCitera