Aviseringar
Rensa alla

hur vet man om en tjej gillar en?


Ämnesstartare

hej jag gillar en tjej och vi snackar mkt på msn / sms och osv vi berättar typ saker för varandra, tpy saker som inte ens kompisarna vet om . men när vi kommer till skolan så pratar vi knappt med varandra:/ vi typ kan säga hej men inge mer vi båda är typ att vi vet typ inte riktigt vad vi ska säga och så:/ så hur kan man göra så man vågar snacka på skolan och hur vet jag om hon är intresserad och inte bara vill vara kompis?:(


   
Citera

Läs The Game. När du har fått tre IOI's är det bara att rycka ner byxorna och trosorna på henne och börja pumpa.

HONEST!


   
SvaraCitera

Verkar hon glad att se dig / svarar hon ifall du försöker "flirta" med henne, har du försökt ta intiativ till att träffa henne på tu man hand, och om inte VARFÖR INTE???.

jag tror du har väntat så länge att hon bara ser er som vänner. men pröva bjuda ut henne, så snart som möjligt och se. fråga inte oss, hur ska vi kunna uttala oss om hennes känslor om inte ens du själv kan det.

texten pratar dock inte till den fördelen, dock.


   
SvaraCitera

japansgrill:

hej jag gillar en tjej och vi snackar mkt på msn / sms och osv vi berättar typ saker för varandra, tpy saker som inte ens kompisarna vet om . men när vi kommer till skolan så pratar vi knappt med varandra:/ vi typ kan säga hej men inge mer vi båda är typ att vi vet typ inte riktigt vad vi ska säga och så:/ så hur kan man göra så man vågar snacka på skolan och hur vet jag om hon är intresserad och inte bara vill vara kompis?:(

Jag har varit i samma situation, vi pratade jätte mycket i msn men sa inte ens hej i skolan .. fast för det mesta var det mitt fel det var det jag som var blyg [blush]
Planera på msn att ni ska säga hej imorgon i skolan? typ ett litet steg haha [bigsmile]


   
SvaraCitera

Man frågar henne . [smile]


   
SvaraCitera

japansgrill:

tpy saker som inte ens kompisarna vet om .

som vaddddå?

japansgrill:

men när vi kommer till skolan så pratar vi knappt med varandra:/

hon skäms över dig

japansgrill:

hur vet jag om hon är intresserad och inte bara vill vara kompis?:(

när hon vågar va med dig i skolan

Anarkandi:

VARFÖR INTE???

han kanske är blyg


   
SvaraCitera

våldta henne
polisanmäler hon = gillar inte dig
anmäler hon inte = gillar hon dig


   
SvaraCitera

Avatar:

Läs The Game. När du har fått tre IOI's är det bara att rycka ner byxorna och trosorna på henne och börja pumpa.

HONEST!

Hahahahaha, du är bara för skön. [cool][rolleyes]

NEMO:

han kanske är blyg

mjo, men, man ska inte vara blyg :C

värdeuppgift:

polisanmäler hon = gillar inte dig
anmäler hon inte = gillar hon dig

idiotsäkert 😀 ...eller....?


   
SvaraCitera

ni kanske borde prata ett längre tag, lär känna varandra bättre. prata med henne på msn/sms om ni kanske kan träffas på fritiden, och då kanske du märker mer om hon är intresserad av dig eller inte. 🙂 du behöver inte berätta att du gillar henne (det lär hon nog märka efter ett tag), men vågar du kan du ju bjuda henne på dejt! 🙂 lycka till.


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

våldta henne
polisanmäler hon = gillar inte dig
anmäler hon inte = gillar hon dig

Anarkandi:

idiotsäkert 😀 ...eller....?

nej de funkar inte. om man våldtar en ljuvlig kvinna kommer hon inte gilla dig i vilket fall som helst om du inte gjort så hon blivit jääte förälskad:PPPPPsom såna fruar som blir slagna:PPPPP

Anarkandi:

mjo, men, man ska inte vara blyg :C

nej men många är det ju, jag med eller inte riktigt :PPPP beror på situationen:PPPP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm mjo men hon har även sagt själv att hon vet inte vad hon ska prata om osv samma som mig då:/ fast vi pratar lite på lektionerna och så, och i bland då kan hon säga T,e,x jdu skulle ha sett vilken söt kille jag såg idag , men vi brukade jävlas med varandra mkt förut och typ så, men tror ni att hon försöker göra mig avoundsjuk eller nått eller säger hon bara så för att... ja jag vet inte riktigt:)


   
SvaraCitera

NEMO:

nej men många är det ju, jag med eller inte riktigt :PPPP beror på situationen:PPPP

Du är väl en kille va? :OOOOOOOO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men när hon sa " du skulle ha sett vilken söt kille jag såg i dag " då va hon inte på skolan 🙁


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Du är väl en kille va? :OOOOOOOO

ja men jag gillar killar[wink]fast inte såna manliga så du ligger bra till [crazy](skoja)


   
SvaraCitera