Aviseringar
Rensa alla

hur vet man om han gillar en


annanas29:
Idag började skolan igen,  tyska idag.  så inget särskilt hände väl, samma blickar.. Kanske mer än vanligt?

Du får titta tillbaks och när ni får ögonkontakt så tittar du inte bort så kanske du får en signal! Glad

Du borde försöka säga hej, inte i korridoren, det blir fett pinsamt om du säger hej och han inte svarar.

Vi får se om han svarar på Kik :Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Du får titta tillbaks och när ni får ögonkontakt så tittar du inte bort så kanske du får en signal! Glad

Du borde försöka säga hej, inte i korridoren, det blir fett pinsamt om du säger hej och han inte svarar.

Vi får se om han svarar på Kik :Glad

Aah, men vill nog inte skriva mer på kik om det inte är han som börjar.  Känner mig fett på :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Lul så ens Mamma och Pappa hatar varandra och alla nykära och gammalkära personer tycker egentligen inte om varandra då? Galen

Precis


   
SvaraCitera

Morgonstjärna:

Precis

Okej Galen


   
SvaraCitera

annanas29:

Aah, men vill nog inte skriva mer på kik om det inte är han som börjar.  Känner mig fett på :/

Det var ju du som skickade först men iaf. Om han inte svarar så strunta i honom, då är han inte intresserad av dig men han försöker kanske att verka intresserad av dig av någon anledning. Han kanske tycker ärr du är både snygg och söt eller ett av dem men han vågar kanske inte att börja umgås med dig pga det kompisgäng som han är med i! Då är han inte heller något och ha, enligt mig.
Man kan ju vara intresserad av en snygg person (för min del tjej och din del kille) så ska man vara medveten om att en sådan person kan välja och vraka och den personen väljer en snygg och inte med bra personalitet


   
SvaraCitera
Yuchi

Skummat igenom det som skrivits. Men tycker definitivt du kan börja, åtminstone, att le mot honom under språklektionen när han tittar på dig. Små flörta lite på avstånd och se om han reagerar. Har du honom inte på fb, lägg till honom. Hitta en bra ursäkt till att skriva till honom på kik. Kanske "Hej, hörde du vad vi fick i läxa? jag missade det." Sen låter du det rulla på. Typ "jaha, okej tack. Hur är det annars då?". Det är enklare än du tror när du väl kommit igång 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yuchi:
Skummat igenom det som skrivits. Men tycker definitivt du kan börja, åtminstone, att le mot honom under språklektionen när han tittar på dig. Små flörta lite på avstånd och se om han reagerar. Har du honom inte på fb, lägg till honom. Hitta en bra ursäkt till att skriva till honom på kik. Kanske "Hej, hörde du vad vi fick i läxa? jag missade det." Sen låter du det rulla på. Typ "jaha, okej tack. Hur är det annars då?". Det är enklare än du tror när du väl kommit igång 🙂

Fb är han aldrig inne på,  nästan ingen använder det inte där jag är iaf,  låtsas fråga om läxor kan jag ju alltid 🙂


   
SvaraCitera

Jag är nästan 100% säker på att han inte vet det ens själv . Intala dig själv istället att du spelar som att han redan tycker om dig . Det gör nästan ingen skillnad förutom att du ser med dina egna ögon för vad han är för dig .
Pröva det först och se om det blir enklare att "hantera situationen" .

Det blir lättare att sedan säga vad du känner för honom då , när du vill det


   
SvaraCitera

Försök filosofera frågan lite mer . Vad tycker du att han ska visa för att han ska gilla dig ?
När du sen hittar ett tillfälle som han uppfyller dessa kriterier , så
kan du fråga honom om han tycker om dig mer än en vän . Säg att du frågar för att du är mänsklig och vill reda ut en sak .
Så hoppas jag att det hela går bra 🙂

Tillagt: Oj trodde mitt förra meddelande blev inte postat för att det stod att jag var för seg xD <3 programmerare !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krossan:
Försök filosofera frågan lite mer . Vad tycker du att han ska visa för att han ska gilla dig ?
När du sen hittar ett tillfälle som han uppfyller dessa kriterier , så
kan du fråga honom om han tycker om dig mer än en vän . Säg att du frågar för att du är mänsklig och vill reda ut en sak .
Så hoppas jag att det hela går bra 🙂

Tillagt: Oj trodde mitt förra meddelande blev inte postat för att det stod att jag var för seg xD <3 programmerare !!

Aah 🙂 bara det att jag vet inte om vi räknas som vänner? Vi pratar inte ens med varandra, gamla klasskompisar bara Elr?
Haha XD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krossan:
Försök filosofera frågan lite mer . Vad tycker du att han ska visa för att han ska gilla dig ?
När du sen hittar ett tillfälle som han uppfyller dessa kriterier , så
kan du fråga honom om han tycker om dig mer än en vän . Säg att du frågar för att du är mänsklig och vill reda ut en sak .
Så hoppas jag att det hela går bra 🙂

Tillagt: Oj trodde mitt förra meddelande blev inte postat för att det stod att jag var för seg xD <3 programmerare !!

Aah 🙂 bara det att jag vet inte om vi räknas som vänner? Vi pratar inte ens med varandra, gamla klasskompisar bara Elr?
Haha XD 


   
SvaraCitera

annanas29:
Har gått i samma klass med honom skit länge tills de splittrade klasserna till fotbolls inriktning och sånt,  han drev med mig lite ibland och försvarade mig mot sina kompisar när vi fortfarande gick i samma klass. Nu har jag bara språk tillsammans med honom och då sätter han sig alltid snett framför mig och typ kollar på mig ibland, men det är är allt han gör,  kollar på mig. När vi går förbi i korridorerna,  på ungdomsgården, ute. Han säger aldrig hej elr nåt och jag gillar honom jätte mkt men är ganska blyg så skulle aldrig våga gå fram, han har alltid sina kompisar omkring sig så jag vet inte vad jag ska göra... Går runt och tänker på det 24/7.  Han har inte nån flickvän va vad jag vet men har massor av snygga tjejer omkring sig så känns inte riktigt som jag har en chan... 

Klassiska symptom! han gillar dig och är med största möjlighet kär i dig. 
Skriv till honom via KiK eller Facebook. 


   
SvaraCitera

annanas29:

Aah 🙂 bara det att jag vet inte om vi räknas som vänner? Vi pratar inte ens med varandra, gamla klasskompisar bara Elr?
Haha XD 

Dåså, börja tala med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han pratade faktiskt med mig idag:) även fast de bara va för att dra ner rullgardinen XD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad man kan aldrig veta vad en annan person känner/tänker. Glad


   
SvaraCitera