Aviseringar
Rensa alla

Hur vet man om hon gillar mig?


Ämnesstartare

Siggeeh:

Filmkväll skulle funka bra för mig men föredrar då bio eftersom jag har en kalsongnisse till pappa och en bror som lever för att djävlas.

Ah, jo, bio är ju jättebra ur romantisk-synpunkt, tänkte att det kanske var FÖR dejtigt 🙂

Men vågar du fråga om bio är det ju jättebra! Och om jag får generalisera lite, skulle jag vilja påstå att om hon tackar ja till det så är hon nog inte helt ointresserad iaf. Det är en rätt uppenbar dejt, så isåfall är hon åtminstone lite öppen för ett försök så att säga.


   
SvaraCitera

Siggeeh:

Filmkväll skulle funka bra för mig men föredrar då bio eftersom jag har en kalsongnisse till pappa och en bror som lever för att djävlas.

Det låter som en bra idé! [smile]
Speciellt om du är blyg, för då behöver du inte prata så mycket med henne. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Ah, jo, bio är ju jättebra ur romantisk-synpunkt, tänkte att det kanske var FÖR dejtigt 🙂

Stringburka:

Men vågar du fråga om bio är det ju jättebra! Och om jag får generalisera lite, skulle jag vilja påstå att om hon tackar ja till det så är hon nog inte helt ointresserad iaf. Det är en rätt uppenbar dejt, så isåfall är hon åtminstone lite öppen för ett försök så att säga.

Måste bara få tacka för dina seriösa och bra svar! Återstår väl bara att samla mod och fråga [cute] Ganska bra på ett sätt att hon går på annan skola och en bit ifrån. Inte lika hemskt att bli dissad i så fall.

[y] för dig


   
SvaraCitera

Siggeeh:

Det skulle ju kunna vara nåt om hon får skjuts eller tar bussen etc.
Men vi träffades faktiskt via Facebook när jag gillade några av hennes kommentarer till en av mina kompisars inlägg. Hon la till mig som vän och vi chattade på facebook. Efter ett tag fick jag hennes msn och sen hennes nummer

Jaja, men ni träffades irl första gången på den där fritidsgården i alla fall. Men liksom gör ngt enkelt typ fika, eftersom ni bor så långt ifrån varandra kan ni ju mötas halvvägs eller så[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Siggeeh:

gånger satt jag tappat räkningen att jag blivit dissad och inte fått nåt svar för dom inte vågar svara och då skickar dom nån av sina kompisar för att säga det.

vill man vinna något måste man våga riskera något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

vill man vinna något måste man våga riskera något.

mm... En av mina kompisar tog min mobil och smsade om hon gillade mig. Hon va lite typ förvirrad eller vill inte svara typ så hon ba "va?" massor o skit. Tillslut när hon fatta så sa hon "ne :p" hon sa sedan efter många sms att hon inte kände mig tillräckligt för att veta om hon gillar mig :S. Vad ska man göra då? Chattar ju på msn varje dag med henne,smsar och pratar i telefon ibland.

Kan tillägga att hon sa att jag såg "normal" ut fast än hon fått dom fulaste korten jag vet (men ändå dom enda).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Siggeeh:

Vad ska man göra då?

ge upp [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ge upp

mm kanske det. Bryr mig inte speciellt mycket... Blir nog jobbigare att alla kommer gå runt o tjata om de än att hon dissat mig.


   
SvaraCitera

Stringburka:

personligen tror jag mer på teorin om att de är själlösa demoner som är ute efter din för att kompensera för sin egen brist på sådan. Stjäl hon din så får hon en penis och du dör och hamnar hos djävulen.

ouch.. du har haft otur va? [sad]


   
SvaraCitera

Om hon gillar dig så;
1) Spontan smsar hon. Helst på kvällen. "Någon vaken?" är en klassiker, leker att hon skickar till många, men to tell you the truth - det gör hon inte.

2) Hon frågar om ni kan ses. Om hno inte gör det så är hon uppenbarligen inte intresserad av att ses....

3) ...eller så är hon bara blyg. Fråga om ni kan ses, du lär märka på hennes svar om hon är på att ses eller inte. Säger hon att hon ska vara barnvakt är det bara att glömma henne.

Good luck!


   
SvaraCitera