Aviseringar
Rensa alla

Hur vet man om man är snygg?


Ämnesstartare

Hur vet man om man är snygg eller fin eller vacker? Alltså skriv inte "alla är det på sitt sätt".

Nu menar jag, om nån säger att man är det, är man det? Eller säger andra så för att göra en glad och för att man ska ge respekt tillbaka och säga att den är fin? Osv


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Skönhet ligger i betraktarens ögon.


   
SvaraCitera

tycker nån att du är snygg så är du snygg, även om denna någon bara är du själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad menar du med de?

My dreams are her:
Skönhet ligger i betraktarens ögon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så om jag tycker jag är snygg så är jag det? Och om jag tycker jag är ful är jag det? 

elverpigen:
tycker nån att du är snygg så är du snygg, även om denna någon bara är du själv.


   
SvaraCitera

Hannaahannaa: Vad menar du med de?

Att skönhet är subjektivt, egen åsikt.


   
SvaraCitera

Hannaahannaa:
Så om jag tycker jag är snygg så är jag det? Och om jag tycker jag är ful är jag det? 

utseende är som konst, vissa gillar den andra inte. Jag kan tycka att picasso gör hysteriskt fula tavlor, men det minskar ju inte tavlans värde för någon som uppskattar den.


   
SvaraCitera

Hannaahannaa:  Eller säger andra så för att göra en glad och för att man ska ge respekt tillbaka och säga att den är fin? Osv

Varierar enligt mig i olika situationer, beror på sammanhang, person och tonläge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannaahannaa:
Hur vet man om man är snygg eller fin eller vacker? Alltså skriv inte "alla är det på sitt sätt".

Nu menar jag, om nån säger att man är det, är man det? Eller säger andra så för att göra en glad och för att man ska ge respekt tillbaka och säga att den är fin? Osv

Har man big tits och är tjej så brukar det vara en indikation på att man är snygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har sett så sjukt snygga och vackra tjejet som är helt platt jag 🙂

djupaste:

Har man big tits och är tjej så brukar det vara en indikation på att man är snygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannaahannaa: Jag har sett så sjukt snygga och vackra tjejet som är helt platt jag 🙂

Okej då, får väl medge det. Så länge en tjej har ett okej ansikte och inte är tjock så brukar de vara gf-material.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupaste:

så brukar de vara gf-material.

Det kan man väl ändå inte se på folks utseende?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det kan man väl ändå inte se på folks utseende?

Nej man kan inte se deras personlighet men att de uppfyller utseendekravet är ju en bit på vägen. Så har de inte utseendet kan man ju direkt säga att de inte är gf-material. Stämmer utseendet med dina krav så är det ju bara gå fram och ta kontakt och se om hon uppfyller det andra. Svårare än så ska det inte vara.


   
SvaraCitera