Aviseringar
Rensa alla

Hur vet man om man kommit som tjej?


Ämnesstartare

jag vet inte hur det känns när man kommit.. varje gång jag har sex med min pojkvän så frågar han "har du kommit än?" för jag gör liksom inga ljud ifrån mig direkt.. och jag brukar ljuga och säga "ja" bara för att han ska känna sig bra osv. men hur vet man som tjej om man kommit? hur känns det?! är jag onormal som inte stönar eller något?


   
Citera
Ämnesetiketter
Kneko

Allvarligt talat vem fan ställer frågan "har du kommit än?" i sängen? jävlar vilken turnoff. Mina upplevelser med orgasmer är att både jag och den jag legat med Märkt när jag kommit, så jag fattar inte varför man skulle behöva fråga? Men I dunno, vissa kanske får jättediskreta orgasmer. 

Finns inget konstigt i att du inte stönar. Vissa stönar, vissa stönar inte. Enkelt.

En orgasm kan kännas som att musklerna där nere drar ihop sig och du kan känna dig kissnödig i början. Själva njutnings-känslan fattar jag inte riktigt hur man ska beskriva.


   
SvaraCitera
Kneko

   
SvaraCitera
time
 time

Alltså, kommer du så känns det. Men det är svårt att nå dit om en inte vet hur du ska göra. Du ska absolut inte fejka orgasm, du gör både dig och honom en stor otjänst. Om det känns obekvämt att försöka nå orgasm med din pojkvän så kan du försöka på egen hand. Det finns många bra tips här  http://www.umo.se/sex/hur-har-man-sex/onani/.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"När man får orgasm drar musklerna i underlivet ihop sig i regelbundna rörelser, sammandragningar. Det kan kännas som rysningar, darrningar, att det bultar eller rycker i kroppen."

Kan man skriva att det "bara är något man vet"? Går väl inte exakt att beskriva känslan, det är skönt på ett ganska annorlunda/specifikt sätt. Hm, jo, när du fått en orgasm kommer du veta att det var det det var. 


   
SvaraCitera
hadice

Har skapat en tråd där jag ger svar på allmänna skönhets tips, joina!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som att nysa men 10 ggr starkare Galen


   
SvaraCitera