Aviseringar
Rensa alla

Hur vet man om någon gillar en mer än som vän?


Ämnesstartare

SOM rubriken lyder?!

Säg alla tecken på att nån vill ha en mer än som bara vän..?


   
Citera

Personen i fråga gnider sitt skrev mot ditt ben och grymtar högt.


   
SvaraCitera

1. Den säger det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead Art:

1. Den säger det

eeh jaaa?! men om MAN inte är säker på att den är det eller inte och den personen inte är en sån som SÄGER det. JA hur VET man det då? vavava?


   
SvaraCitera

soanonym:

eeh jaaa?! men om MAN inte är säker på att den är det eller inte och den personen inte är en sån som SÄGER det. JA hur VET man det då? vavava?

Då frågar man, om man vågar. Annars så läser man en bok i ämnet, mänskligt beteende [smile]


   
SvaraCitera

man kan aldrig veta vad någon annan känner


   
SvaraCitera

Man använder sig av: kommunikation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror du vet det om du stöter på personen och han/hon inte gör några initiativ till att vara med på idén, men för att veta det måste du ju göra det och det kanske inte är så smart.. detta är vad jag tror och har mina erfarenheter av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead Art:

Då frågar man, om man vågar. Annars så läser man en bok i ämnet, mänskligt beteende

haha men jag vågar inte det. Förstå om svaret är nej. Vänskap=förstörd för evigt, alternativt awkward. och det vill man inte.

Men om jag säger så här istället, hur vet man överhuvudtaget om någon gillar en? 😉 v


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soanonym:

eeh jaaa?! men om MAN inte är säker på att den är det eller inte och den personen inte är en sån som SÄGER det. JA hur VET man det då? vavava?

Du får läsa av signaler, oftast känner man av det eller det brukar jag göra. Kan du inte det så är det nog svårt men jag tror du kan det=)ofta får jag en direkt känsla om någon är attraherad av mig eller tycker om mig eller inte gör det.


   
SvaraCitera

Den beter sig konstigt alternativt annorlunda.


   
SvaraCitera

soanonym:

haha men jag vågar inte det. Förstå om svaret är nej. Vänskap=förstörd för evigt, alternativt awkward. och det vill man inte.

Men om jag säger så här istället, hur vet man överhuvudtaget om någon gillar en? 😉 v

Jo, det kan ju förstås vara lite jobbigt, och inget man vill utsätta sig för XD

Antar att man vet det på samma sätt som om man vet att nån ogillar en. Fast tvärtom, men i för sig, det är ofta lättare att visa att man ogillar nån än att visa att man gillar nån. Man får väl vara mer uppmärksam, helt enkelt ;/

Fuck, jag är bra på människor [confused] XD


   
SvaraCitera

Man känner efter


   
SvaraCitera

Att personen kanske tar på dig extra mycket, liksom på axeln eller höften osv. Eller att personen skriver gulliga sms till dig. Bara några exempel som kan tyda på det.
Jag tror iof att man märker om någon gillar en mer än som vän.[smile]


   
SvaraCitera

Man bara vet.


   
SvaraCitera