Aviseringar
Rensa alla

Hur vet man till 100% ? Jag är jätte orolig.


Ämnesstartare

En sak som gör mig så orolig är att i December så var jag verkligen jätte orolig för det här och fick lite panik eller vad man ska säga, så jag tittade på en porr film med 2 tjejer och jag hade svårt att få stånd för jag var så orolig, men när jag tänkte på homosexuellt sex så fick jag stånd. Är det normalt?

Jag fick höra att om man onanerar och kollar på porr mycket så kan man ''tröttna'' på det man i vanliga fall kollar på och man behöver inte alls vara homosexuell för det, men samtidigt har jag fått höra att om man får stånd av 2 killar som har sex så är man bög.

Jag i nu läget skulle inte kunna tänka mig att ha sex med en kille utan bara med tjejer men idag i skolan så smyger tankarna om att ha sex med en kille sig på och det pillar till i snoppen? Är det också normalt?

Och sist jag har varit kär i en tjej tills för några veckor sedan och då fick jag stånd när jag tänkte på att ha sex med henne, även för bara 10 dagar sen men igår kväll försökte jag tänka på henne igen men det händer INGET däremot om jag tänker på kill sex så händer det något men jag vill ju inte ha sex med en kille och jag vill inte vara ihop med en men ändå så får jag stånd när tankarna kommer och jag har fått höra att detta kan vara början till att bli homosexuell.

Jag får inte stånd av killar i duschen eller nakna killar men just kill sex, jag tycker det är äckligt med två penisar och kill sex men jag tänder ändå på det.

Jag har haft sexdrömmar om både tjejer och killar sen i Juli förra året men det kanske inte är så ovanligt? Fast jag har stånd när jag vaknar av att både ha drömt om tjejer och killar?

Det har ju varit att jag har tänt lite av och ann på kill sex i snart ett år men beyder det till 100% att jag är homo?

Men kan allt bero på att jag är ''övertänd'' så att det jag tänkt och kollat på förr för att det har blivet utnött?

Jag har kollat på några trådar här på forumet och på andra ställen men inget har hjälpt riktigt.

Snälla bara seriösa svar, jag mår så otroligt otroligt dåligt av det här och kan inte äta riktigt för jag blir dåligt i magen av ångesten.


   
Citera
loita

du kanske är bisexuell? och du verkar kämpa emot de då du säger att du inte vill ha det men blir kåt av tanken att ha det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men alltså när jag inte är kåt så äcklar tanken mig.

Men är det sant att om man kollar på för mkt porr så kan man tröttna på just det och behöver tyngre grejer? Jag har varit rå porr surfare i snart 2 år och runkar minst 5 ggr i veckan.


   
SvaraCitera
loita

Alltså du är nog väldigt nyfiken, är kanske själva förbjudna i de hela du tänder på för att "de är fel" jag är lite sån jag tänder på de "förbjudna"

De med porr vet jag inte säkert men kan tänka mig om man ser de för mkt så kan de väll bli samma kaka om och om igen, du vill ju inte ha sex i missiornären bara två år i rad, om du förstår vad jag menar


   
SvaraCitera

Restero:

jag tittade på en porr film med 2 tjejer och jag hade svårt att få stånd för jag var så orolig, men när jag tänkte på homosexuellt sex så fick jag stånd. Är det normalt?

Nej, det är inte normalt. Det är sjukt bögigt


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Restero: jag tittade på en porr film med 2 tjejer och jag hade svårt att få stånd för jag var så orolig, men när jag tänkte på homosexuellt sex så fick jag stånd. Är det normalt?

Nej, det är inte normalt. Det är sjukt bögigt

agree


   
SvaraCitera

Alltså det finns inte särskilt bra svar i de andra trådarna eftersom vi omöjligt kan veta. Det känner du helt själv. För många börjar det så, att man tänder på killar (även om man tycker det är äckligt också till en början), efter att ha tänt på tjejer. Speciellt om man är ung, innan kan det ha varit för att man helt enkelt tände på tanken av sex. Du kan även vara bisexuell eller helt enkelt nyfiken.

En sak som du kan göra nu är väl att inte tänka så mycket på det eftersom jag gissar att du ändå inte letar efter en partner just nu? Om du känner för att fantisera om killar, gör det då, och desamma med tjejer. Ingen behöver få veta att du gör det. Sen när du har blivit lite äldre så vet du kanske bättre vem du är och då kan du ju börja ta tag i det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har pratat med rfsu och bris och fått samma svar, att i min ålder kan man fantisera om bög porr och titta på det utan att vara bög.

Jag känner mig inte som en bög och jag vill ha sex med tjejer och inte med killar men att fantisera om att ha sex med tjejer gör mig inte lika upphetsad som innan, men däremot så får jag ofrivilligt stånd av att fantisera om bög sex, jag får stånd av att titta på nakna tjejer e.t.c men också utav homo porr.

Men för ungefär 1.5 årsedan så kunde jag komma till en dålig strip tease på youtube men inte nu.

Jag gillar fetish saker som t.e.x kiss porr men jag får inte stånd av att tänka på det längre heller.

Vad händer med mig? Är det hormonerna?,för det här känns inte som mitt riktiga jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir jävligt tänd på mulliga svarta kvinnor och fetish men var inte det förr, kanske jag blir tänd på homo porr för att jag titar för mycket porr, jag kanske tröttnar på vissa porr saker ändå?

Jag onanerar ganska ovanligt mycket 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA BÖG [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså du ser, har du tänkt på att det finns folk bakom andra dator skärmar? Fyfan vad sorglig du är, läst första inlägget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Restero:

jag tittade på en porr film med 2 tjejer

Restero:

men när jag tänkte på homosexuellt sex

En porrfilm med två tjejer är alltså inte homosex?

Även om det nu skulle vara så att du är Bi, gör det verkligen något? Du kan ju välja att inte ha sex med killar om du nu tycker att det är så äckligt... ingen behöver ju veta om det heller, om du inte vill det.

Antagligen har du bara tittat på för mycket porr och tröttnat på det "gammla vanliga", inget att oroa sig för.

Restero:

Jag onanerar ganska ovanligt mycket 😛

Restero:

runkar minst 5 ggr i veckan

5 gånger i veckan låter inte alls ovanligt mycket.


   
SvaraCitera

Prova sluta titta på porr ett tag då. Det finns två positiva effekter utav det. Du ser om du är beroende och måste titta samt att fantasierna börjar flöda utan porr och då ser du om du fantiserar om killar eller tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo jag har försökt men det har aldrig gått så bra men jag ska verkligen försöka nu.

En fråga om jag nu fortsätter fantisera om killar, betyder det då till 100% att jag är bi/bög?

Jag har sån jävla ångest så det inte är sant.


   
SvaraCitera

Chilla. Det är förmodligen ingen "fara". Många är förvirrade i tonåren och när man väl hittar sig själv så hittar man förhoppningsvis sin sexualitet också.
Med tanke på det du skriver så är du förmodligen inte bög.


   
SvaraCitera