Aviseringar
Rensa alla

Hur vill du att din framtid ska se ut?


Ämnesstartare

framtidstron är död:

Åh [blush]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill skaffa mig så mycket personliga erfarenheter som möjligt, vilket innebär att jag vill se mig omkring i världen. helst på cykel medan jag fortfarande är ung, eftersom det ger ett annorlunda perspektiv än resa genom att åka tåg eller flyga, och det senare kan jag göra när jag inte längre är kapabel att cykla.

jag vill också bo isolerat eller möjligtvis i kloster under en period eftersom jag är intresserad av att se hur reella mina asketiska böjelser egentligen är.

studera är också något jag vill göra. ifall jag har möjlighet hade jag velat bli en del av den akademiska överklassen, men jag tvivlar på att jag har något nytt att erbjuda. eftersom jag finner nöje i att snickra så hade jag kunnat tänka mig bli finsnickare, men, ptja, jag har egentligen ingen aning.

var jag bor kvittar mig, men eftersom jag ser rätt mörkt på vår ekonomiska framtid vill jag inte dra på mig några större skulder, alltså kommer jag troligtvis bo i hyreslägenhet. eller i det öppna, beroende på vad jag känner för.

ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naelaa:

Vad har ni för framtidsplaner?

Har inga konkreta planer, mer än att försöka utvecklas som person och möjligen resa lite. Förhoppningsvis infinner sig intressen så småningom. Skapa en trygg grund, helt enkelt. Jag har en del olycka i bagaget.

naelaa:

Hur vill ni att erat liv ska se ut om några år?

Jag vill hålla på med något kul, kanske musik, och jobba med något som jag hyser genuint intresse för. Pengar bryr jag mig inte så mycket om, huvudsaken jag mår bra. Om jag träffar en potentiell livspartner är det en bonus.

naelaa:

Vart vill ni bo?

I en stor stad med brett utbud av allt. Jag är trött på hålor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska bli något
folk kommer säkert att skratta åt mig pga. min enorma brist på att hålla mig seriös, men shit the same - inte jag som kommer sitta BAKOM TV-skärmen och kolla på en tönt.


   
SvaraCitera

Min framtidsdröm är att vara lyckig[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szfgjdf:

är att vara lyckig

[y]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Dröm: Bo i ljus fin lägenhet centralt i stockholm, helst med pojkvän. Plugga till läkare och leva ett mysigt liv. Göra ATn, sen resa en massa. Skaffa ett eller två barn och flytta ut från stan till en villa med sjötomt mmmmm, börja jobba som läkare och bli rik. Resa mer.

Detta kommer inte att hända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

Detta kommer inte att hända.

Inte med den inställningen.[no-no]


   
SvaraCitera