Aviseringar
Rensa alla

Hur vill ni killar att tjejer ska göra?


Ämnesstartare

Jag gillar en kille på min skola. Vi träffades första gången på en fest och snackade hela kvällen. Men jag hade pojkvän då, så vi strulade inte eller något sånt.

Sen fick jag hans nummer av en kompis och smsade några veckor efter. Sen dess har vi smsat och snackat på msn emellanåt. Vi har hälsat lite i skolan och sånt också.

Hur vill ni killar att tjejer ska göra sen? Jag vill jättegärna träffa denna killen ensam och lära känna honom. Men det känns så på att fråga "kan vi inte träffas ensamma nångång?".
Nån som har tips?

Det är ju hela tiden en balansgång mellan att vara för "på", och att vara för "av".


   
Citera
Åtta

LisaEnFlikka:

Det är ju hela tiden en balansgång mellan att vara för "på", och att vara för "av".

Om man är jobbig och töntig, ja. Bara säg till honom: "Du, jag skulle vilja träffa dig ensam någon gång." Det finns bara två sätt han kan tyda det på, och båda lär vara bra för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej.. Men man hör ju överallt att killar hatar tjejer som är på.


   
SvaraCitera

Bara prata lite löst och sen fråga vad han ska göra sen/ i helgen lr så., är han intresserad kommer han att spinna vidare på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, tack!


   
SvaraCitera
Åtta

LisaEnFlikka:

Men man hör ju överallt att killar hatar tjejer som är på.

Jag vet inte vad du har för källor, men som jag ser det kan han endast tolka det hela på två sätt:

A) "Hon vill träffas för att prata och umgås, troligen därför att hon verkar gilla mig. Egoboost++"

B) "Hon vill träffa mig 'ensam'. Med andra ord vill hon sexa. Awesome!"

Hur kan det gå fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha, okej. Du har en poäng där!
Det är bara så himla nervöst när man frågar. För man känner ju direkt om personen är intresserad eller inte genom svaret.
Om han typ svarar:
-Nej jag kan inte ikväll. ska till mormor.

då fattar man ju att man är helt körd. haha. men det är väl bättre att fråga och få veta antar jag..


   
SvaraCitera
Vision

Okej jag är inte kille men det är väl bara fråga om ni kan ta en fika någon gång eller så. Det tycker jag varken är för "av" eller "på" [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah. men det är väl bra att träffas hemma hos varann och kolla på film eller nåt också?


   
SvaraCitera
Vision

LisaEnFlikka:

ah. men det är väl bra att träffas hemma hos varann och kolla på film eller nåt också?

Känns som man tar det efter att man tagit fika på stan. Fast jag vet inte [shake]


   
SvaraCitera

Ni kan ju kolla på skräckfilm tillsammans 😉 Om du blir rädd så kan du sitta nära honom och ja, så flyter resten på :p


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera