Aviseringar
Rensa alla

Hur vill ni tjejer ha en kille?


Ämnesstartare

Tjejer hur vill ni ha en kille? Utseende mässigt och som person. Snäll? Kåt? Lång? Sexig? Kort? SKRIV!


   
Citera

;P


   
SvaraCitera

i sängen


   
SvaraCitera

Vegan, mysig, kelsjuk.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Förslagsvis även musikalisk. Piano, bas, förslagsvis. Vore mycket tilltalande.


   
SvaraCitera

gosig, söt, mysig, charmig.


   
SvaraCitera

Dold text: Rik


   
SvaraCitera

Någon som tror, litar och lyssnar på mig först och främst.

Gillar korta killar med som har lite utländskt utseende. Som Darin och Harun Tekin [cute]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Vegan, mysig, kelsjuk.

Ögon i en plåthink:

Förslagsvis även musikalisk. Piano, bas, förslagsvis. Vore mycket tilltalande.

Sedan får han gärna lyssna på Lady Gaga, rösta på V, MP eller FI, gilla att teama med mig i Rise of Nations, inte vara så lång att man får nacksmärtor av att pussas, vara mycket kelsjuk, föredra att idka samlag vid de tidpunkter på dygnet jag föredrar och i varje fall inte vara helt efterbliven.


   
SvaraCitera
Åtta

Svarar å min flickväns vägnar:
Tråkig
Sur
Elitistisk
Besserwisser
Lat
Gnällig
Sockerberoende


   
SvaraCitera

äh.


   
SvaraCitera

vad dom vill står inte i relation till vad de väljer,
en representativ som behandlar dem som svin.


   
SvaraCitera

han ska vara en snel hest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spontan [love]


   
SvaraCitera

Heyman:

Tjejer hur vill ni ha en kille? Utseende mässigt och som person. Snäll? Kåt? Lång? Sexig? Kort? SKRIV!

Nu är jag tjej:

Gå in på dem här sidorna: Eller vänta nu, du är lite för ung.

Vill du bli tjejernas man?
Image


   
SvaraCitera

till att börja med bör du skaffa en hipp frisyr som anses vara snygg bara för att den är inne, gärna ett par förmätna brillor som komplement, typ:

Image

muskler är inte längre en dygd, så undvik dem. helst ska du vara lite "kramgo".

din musiksmak ska i princip uteslutande bestå av det senaste på indiefronten. pro tip: bright eyes, winnerbäck, annika norlin, broder daniel är exempel på några "måsteakter" som varje medveten ungdom bör känna till och lyssna på - för texterna är ju så träffande! vill du framstå som lite extra förnäm är det bara att namndroppa obskyra electroakter du hittat på myspace/dylikt.

utstickande skor som grädde på moset. jag uppskattar att clownskor kommer bli vårens fluga:

Image

sist men inte minst: jargongen. för guds skull, visa dig aldrig svag eller utanför ditt koncept!

m.m.


   
SvaraCitera