Aviseringar
Rensa alla

Hur visar ni att ni gillar någon?


Ämnesstartare

OF 5:

Det gör jag inte för då går allt åt helvette

så bitter [blush]

ont;
beror på person osv men:
öh brukar titta på den [blush] reta den [blush] tänka på den [blush] föshöka ta på den [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

så bitter

De är ju så [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

aah, bull. svenska folket skär ju hellre av sin ryggradsnerv än ser främlingar i ögonen [cute]

Jag kanske har spanska i blodet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

gillar aldrig någon tillräckligt mycket

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så ni tar inte på någon ni inte är intresserad av??? Ni umgås inte med någon ni inte vill ha?
Varför gör då en del människor det...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är för blyg om det är en tjej som jag verkligen gillar (fast jag aldrig brukar gilla nån så) men om jag ska ragga på nån random så brukar jag typ vara nära henne och snacka och ge komplimanger och så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

De är ju så [blush]

ja vet men, försök va naiv, som jag [blush]

världens starkaste man:

Jag kanske har spanska i blodet!

vadå vet du inte vilka dina föräldrar e [blush] ne men brukar se på folk, mest för att se om de är söta [blush] och de är väl ej vana att nån kollar på dem så de blir allti rädda och kollar bort tislut :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emilsh:

Är för blyg om det är en tjej som jag verkligen gillar

Skulle du fortfarande vara lika blyg även om hon var mer blyg än du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Så ni tar inte på någon ni inte är intresserad av??? Ni umgås inte med någon ni inte vill ha?

Jo:

världens starkaste man:

Dessvärre kan jag göra detsamma mot någon jag inte har sådant intresse för och därför förvirra både mig själv och omgivning.

Tickstart:

vadå vet du inte vilka dina föräldrar e [blush] ne men brukar se på folk, mest för att se om de är söta [blush] och de är väl ej vana att nån kollar på dem så de blir allti rädda och kollar bort tislut :$

aaa så ä de nog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

världens starkaste man:

Dessvärre kan jag göra detsamma mot någon jag inte har sådant intresse för och därför förvirra både mig själv och omgivning.

Tänkte kommentera/citera exakt det stycket men hade svårt att formulera på ett någorlunda förståeligt sätt D:
Kan göra nu:
Tror många uppvisar sådant beteende mot "vem som helst" av olika anledningar, har dock problem med att avgöra när det är äkta/oäkta[sad]


   
SvaraCitera
KSENIA

HAR CA SVÅRT ATT GILLA NÅGON SOM "MER ÄN VÄN" MEN OM JAG GILAR TILLRÄCKLIGT FÖR ATT KNULLA HAR JAG OFTAST INGA STÖRRE PROBLEM MED ATT SÄGA "SKA VI KNULLA"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen orkar läsa vad du skriver senia


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

vet men, försök va naiv, som jag

ja kanske skulle göra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inga känslor att visa liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

TILLRÄCKLIGT FÖR ATT KNULLA

om du är attraherad alltså? är personens personlighet viktig eller kan du ha sex med ngn som du enbart finner fysisk attraktiv?

Rymdpirat:

Har inga känslor.

lyckoo diiiig


   
SvaraCitera