Aviseringar
Rensa alla

hurdant ansikte ser ni i månen?


Ämnesstartare

mmmh? i barnvisor osv finns det ju en "gubben i månen" osv och känns som att det är allmän uppfattning att man kan se ett ansikte när man tittar på månen. men tror det är olika för alla så hur ser den ut för er?[cute] för mig har den nämligen alltid sett jätteförkrossad ut, med stora och ledsna ögon, halvöppen mun och tårar som rinner ner för ansiktet[sad] kan inte riktigt se det på något annat sätt, men tror inte att det skulle sjungas glada barnvisor om honom om det var så alla såg den[sad]

så mh, obs funkar inte om man tar bilder från google osv, pga de är för detaljerade och dessutom upponer eller vridna på konstiga sätt för att de är tagna från andra ställen på jorden. så ritade en bild i paint ist på hur det ser ut för mig, blev inte så fint men döm mig inte[blush]

Image

svårt att fånga själva känslan osv[blush] men är nästan fullmåne nu och stjärnklart så gå ut o titta![blush]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

var nu tvungen bara därför att titta på en bild av månen men nä inget ansikte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

var nu tvungen bara därför att titta på en bild av månen men nä inget ansikte.

men i bilder ser man ju inget sa jag ju, eftersom att de är för detaljerade så man ser alla kratrar tydligt etc. i verklihgeten är det ju bara en gul ring med mörka fläckar på så lättare att se ett ansikte då.

gå ut och titta i stället, den är uppe nu om det inte är mulet hos dig[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

gå ut och titta i stället, den är uppe nu

massa moln i vägen ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

massa moln i vägen ju.

dåligt, här är det inga moln[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

dåligt, här är det inga moln

kan vi byta himmel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

kan vi byta himmel.

nää vill inte[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

nää vill inte

dåliit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad söt din måne är
ska se hur min måne ser ut.. säkert ful


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä den har gått och gömt sig..
såg tidigare, typ för en timme sedan
då var den ansiktslös [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

nä den har gått och gömt sig..

den kanske blev trött[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

för mig har den nämligen alltid sett jätteförkrossad ut, med stora och ledsna ögon, halvöppen mun och tårar som rinner ner för ansiktet

Inte riktigt så, men nästan. Förkrossad vet jag inte om jag kan beskriva det som, men typ förvånad, ungefär som på bilden, fast ej med något rinnande öga, utan bara förvånad, stora runda ögon och helöppen mun.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Inte riktigt så, men nästan. Förkrossad vet jag inte om jag kan beskriva det som, men typ förvånad, ungefär som på bilden, fast ej med något rinnande öga, utan bara förvånad, stora runda ögon och helöppen mun.

haha kanske, tycker den ser ledsen ut iaf[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här hittar du många bra danska barnsångar http://bornesange.dk


   
SvaraCitera