Aviseringar
Rensa alla

Hurr durr hurr durr


Ämnesstartare

hej du borde klippa dig som den där grabben det är snyggt det är nice
påminner om sail0rm00n

mmh jag läser eldfödd lite och tänker på när jag måste upp imorgon och allt jag måste göra. vika in tvätt, välja kläder, sminka mig, kanske fixa giltigt busskort, sjunga, lägga till ny musik på mobilen, allt ska vara svart det är temat. svarta kläder, svart smink, svart hår, svart och svår. 4 små stjärnor också i silver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan ha vinrött och brunt det är snyggt hallå man kan ha mossgrön också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

kan man ha vinröd skjorta och brun kavaj?

En kombination jag aldrig sett. Rent spontant tror jag att det skulle se lite galet ut. Men testa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Gott! Är det Ogge? Jag åt en påse ostbollar till middag idag ahahaha. Har dock alla ingredienserna till att göra madderfucking najs linssoppa samt fortfarande kvar typ 1kg curryröra jag inte orkat äta

Ja. Svinigt av dig. Få kenzos mamma att flytta in med dig så du får japansk mat everyday instead...

Alternativt sluta kom med fåniga anledningar att du är bunden till sthlm o kom hit o ät ramen o drick birrrra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skiter i bilden, blev fail [sad] Men provade det och det såg nice ut!

OF 5:

En kombination jag aldrig sett. Rent spontant tror jag att det skulle se lite galet ut. Men testa

Det fungerade bra då båda är väldigt mörka, kavajen gränsar mer åt mörk choklad än mjöklchoklad om man säger så.

Har dock skjortor som passar bättre ihop med den, typ en svart med vita prickar. Skall nog ha den imorgon och spara vinröda till ett bättre tillfälle!

Hjärtlös:

man kan ha vinrött och brunt det är snyggt hallå man kan ha mossgrön också

Tycker typ brun passar till det mesta [blush] De bästa färgerna på kläder är svart, vinröd, marinblå, mossgrön och brun.

Hjärtlös:

hej du borde klippa dig som den där grabben det är snyggt det är nice
påminner om sail0rm00n

Haha, i synnerhet om jag skulle färga det svart! Har typ försökt ha den frisyren innan men fegar alltid ut och kammar luggen åt sidan [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

You wanna be the sake boy?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:

Ja. Svinigt av dig. Få kenzos mamma att flytta in med dig så du får japansk mat everyday instead...

Ha ha ha. Kenzos mamma är ju dock svensk och typ rasist. Hans pappa är japan och typ slår folk [blush]

manul:

Alternativt sluta kom med fåniga anledningar att du är bunden till sthlm o kom hit o ät ramen o drick birrrra

Ja, du har rätt. Borde verkligen inte bo kvar här men känns ju typ dumt att flytta när jag precis har börjat bo själv [sad] Hur mycket kostar det att flyga till Dublin förresten, och hur länge stannar du där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:

You wanna be the sake boy?

i'd love to :-*

skall fan köpa sake imorgon...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Det fungerade bra då båda är väldigt mörka, kavajen gränsar mer åt mörk choklad än mjöklchoklad om man säger så.

kör hårt säger jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja fan! shit yah it's cool!!!

skall dock köra med prickig skjorta i morgon som sagt [blush]

brun kavaj är så nice


   
SvaraCitera
kachin

Chi Huang Ti:

Men provade det och det såg nice ut!

good [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Tycker typ brun passar till det mesta De bästa färgerna på kläder är svart, vinröd, marinblå, mossgrön och brun.

ja du har bra smak. svart är den bästa på allt.

Chi Huang Ti:

Haha, i synnerhet om jag skulle färga det svart! Har typ försökt ha den frisyren innan men fegar alltid ut och kammar luggen åt sidan

nej [sad] tycker det är en fin frisyr har haft så nästan det var skönt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dude, sup? [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

hemtenta

i vilket ämne?

Chi Huang Ti:

fick en bra dygnsrytm men nu är jag färdig med det och vet inte vad jag skall göra

sabba den [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fjarrkontroll:

i vilket ämne?

Svenska 1, delkurs: textanalys!

Hjärtlös:

ja du har bra smak. svart är den bästa på allt.

Ja, det passar till allt och allt passar till svart. Speciellt mer svart.

Hjärtlös:

nej tycker det är en fin frisyr har haft så nästan det var skönt

Jaa, tror du har det på någon profilbild på facebook. Det ser väldigt coolt ut! [blush]

fjarrkontroll:

sabba den

Vaknade 12, så den är typ sabbad [blush]

Maxwinner:

dude, sup?

Äter rostade mackor med brännvinsost och dricker cola! Försöker lista ut vad jag skall göra av kvällen D:


   
SvaraCitera