Aviseringar
Rensa alla

Hus/lägenhetsvisningar


Ämnesstartare

Åh vad jag gillar sådana.
Jag gillar sådana program på tv också, där de visar folk olika hus.
Jag vet inte varför.
Jag följde med min pappa på en visning när han letade hus och ett när jag var liten men det känns lite kusligt att gå runt i andras hem sådär som en gam.
Hur många visningar har du varit på?
Jag har varit på andra också ofc, men det var ingen som bodde där då.

Jag känner att jag kanske har en talang för det då jag lyckades skrämma iväg flera par genom att prata jättehögt om en fuktskada jag hittat.


   
Citera
Ämnesstartare

Har varit på ett antal visningar, tycker det är rätt kul, att föreställa sig själv där och vad man kan göra med det osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Livtrasir:

Har varit på ett antal visningar, tycker det är rätt kul, att föreställa sig själv där och vad man kan göra med det osv.

ja eller hur! men allt förstörs om ägarna är där. Då känner man sig i vägen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ja eller hur! men allt förstörs om ägarna är där. Då känner man sig i vägen.

har sluppit träffa ägare på visningar, men det skulle nog vara lite obekvämt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har varit på flera, tycker inte om det, eller jag tycker om det, men det resulterar i mer negativt än positivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Har varit på flera, tycker inte om det, eller jag tycker om det, men det resulterar i mer negativt än positivt.

hurdå


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

obehagligt om man har det som fritidsintresse
annars så är det väl rätt kul, även om man vet att det kan komma att svida duktigt i plånboken...


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Sport och Fritid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visningar känns jobbigt, att titta på fina hus på hemnet kan dock vara roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag känner att jag kanske har en talang för det då jag lyckades skrämma iväg flera par genom att prata jättehögt om en fuktskada jag hittat.

Då har du väl snarare talang för att skrämma bort folk? Mäklare skall bara sälja rucklena.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Då har du väl snarare talang för att skrämma bort folk? Mäklare skall bara sälja rucklena.

Nu var det ju inte mäklartalang det var fråga om så mycket som att skrämma bort konkurrenter och få ned pris.


   
SvaraCitera

Var med en kompis på en sån för nån månad sedan. Men fick panik. Var en annan familj där också som hade tre jobbiga ungar som sprang omkring i lägenheten och skrek. Jävla bra knep för att skrämma bort andra intresserade.

Annars tycker jag det kan vara rätt trevligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inga och usch, kan inte tänka mig att det är speciellt kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

få ned pris.

Kommer ju bara leda till att du hamnas på mäklarbolagens svarta lista och inte kommer in i husen alls ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag gillar sådana program på tv också,

fyy va du skönk i mina ögon, trodde du va cool Isola[cry]


   
SvaraCitera