Aviseringar
Rensa alla

Huskurer!


Ämnesstartare

Hej, jag undrar om det finns några bra huskurer som fungerar?
Mitt hår är ganska tunt och slitet, jag har använt inpackningar men det är fortfarande lika livlöst, finns det någon huskur som kan hjälpa eller iallafall få det att se lite bättre ut?
andra bra huskurer mot tex hud, naglar osv. är också välkommna.

Tack för svar! 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Moffa vitlök och vitpepparkorn så blir du inte sjuk sägs det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Njah, jag vet inte riktigt, fungerar säkert jättebra, men jag vet inte om jag skulle testa det andå 😀


   
SvaraCitera

alexandramolnar:

Mitt hår är ganska tunt och slitet, jag har använt inpackningar men det är fortfarande lika livlöst, finns det någon huskur som kan hjälpa eller iallafall få det att se lite bättre ut?

köp biltemas balsam. 9:90:-
använd det istället för schampoo i några dagar, och håret blir betdligt bättre. sedan, om du har en dålig hårdag, köp "sjöbogårdens man och pälssprej" eller vad den heter. pälsglans från Sjöbogården iaf, finns på ÖB, typ 40:- för en liter har jag för mig. iaf, inte mkt. ta en mindre sprejflaska och häll i en skvätt pälsglans i det. så när håret känns fail sprejar du ner det (förslagsvis över badkaret, eftersom golvet blir ashalt när sprejen landar på golvet...[wink]) och borstar ut och låter torka. jag gör så med mitt hår, och det blir asbra, glansigt, skönt och "livfyllt"

iofs kör jag bara med att tvätta håret med biltemabalsam de dagar jag känner att mitt hår är torrare än Sahara. annars kör jag på vanligt schampoo/balsam.

prova pälsglanset! låter random att ha i det i håret, som är avsett för djur liksom, men det är det bästa jag nånsin utsatt mitt hår för[party]


   
SvaraCitera

tupera [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexandramolnar:

Mitt hår är ganska tunt och slitet,

PWNED!

Näe men pippi långstrum sa ju att ägg va bra för håret [party]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera